Victoria I palaa liikennöimään Helsinki-Tallinna-reitille

Tallink Silja Linen laiva Victoria I palaa takaisin tutulle Helsinki-Tallinna-reitilleen ensi viikolla ja jatkaa suosittujen yön yli kestävien 22 h -risteilyjen operointia lauantaista 31.8.2024 alkaen. Kesäkauden 2024 ajan laiva liikennöi yhtiön Tallinna-Tukholma-reitillä yhdessä Baltic Queen -laivan kanssa ja lisäksi Victoria I teki kesän aikana kahdeksan suosittua Visbyn-risteilyä.

"On hienoa aloittaa nämä 22 h -risteilyt loppuunmyydyllä risteilyllä Helsingistä lauantaina 31.8. Laivalla esiintyy tuolloin Käärijä. Victorian matkustajista yli 90 prosenttia on suomalaisia ja loppuvuoden ajan laivalla onkin tarjolla huikea kattaus suomalaisia tähtiartisteja kuten Etta, Kwan, Arttu Wiskari, Eini, Uniklubi, Divet Show ja imitaattori Jarkko Tamminen. Lisäksi erikoisristeilyillä laivalla esiintyvät Kasarin, Ysärin ja Rockin ykkösnimet kuten Gazebo, Bad Boys Blue, Solid Base, Basic Element, Stratovarius ja Blind Channel. On hyvä muistaa, että Victorian tähtiartistien keikat sisältyvät aina matkalipun hintaan”, muistuttaa Tallink Silja Oy:n kaupallinen johtaja Kalle Katajainen.

Victoria I palaa liikennöimään Helsinki-Tallinna-reitilleen normaalin aikataulun mukaisesti lauantaina 31.8.2024, jolloin lähtö Helsingistä Tallinnaan on klo 18:35 paikallista aikaa. Tallinnassa on mahdollista käydä maissa aina seuraavana päivänä klo 8-12.00 välisenä aikana.

Victoria I:n päivittäiset lähdöt Helsinki-Tallinna-reitillä tapahtuvat seuraavan aikataulun mukaisesti:

• Klo 18:35 - Lähtö Helsingin Länsisataman T2-terminaalista, saapuminen Tallinnan Vanhan kaupungin sataman terminaaliin D klo 22:00 (yöpyminen laivalla Tallinnassa).
  • Mahdollisuus käydä maissa Tallinnassa seuraavana päivänä klo 8-12 välisenä aikana.
  • Klo 12:30 - Lähtö Tallinnan satamasta, Vanhan kaupungin sataman terminaalista D, saapuminen Helsingin Länsisataman T2-terminaaliin klo 16:00.

Lisätietoja Victoria I -laivasta ja varauksista: https://fi.tallink.com/victoria

Lisätietoja medialle antaa:
Tallin Silja Oy, viestintäjohtaja Marika Nöjd, 0400 207 704, marika.nojd@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Tallink Silja Linen laivat liikennöivät Suomesta Viroon ja Suomesta Ahvenanmaan kautta Ruotsiin. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä ja Turussa sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Konsernissa on työntekijöitä noin 5000 henkilöä. Tallink Silja Oy työllistää maalla noin 250 ja merellä noin 700 henkilöä. www.tallinksilja.fi