Health Awards & Foresight Forum 2016 etsii Vuoden Terveystekoa ja Vuoden Terveysinnovaatiota

Suomen johtava lääkkeiden ja terveystuotteiden jakelija sekä palveluntarjoaja Tamro järjestää tammikuussa Health Awards & Foresight Forum 2016 -tapahtuman, joka on uusi foorumi Suomen terveysalan toimijoille. Tapahtuma tuo yhteen vaikuttajat, päättäjät, saavutukset, innovaattorit ja nousevat tähdet.

Health Awards & Foresight Forum 2016 rakentuu terveysalan toimijoiden yhteistyönä. Mukana ovat muun muassa IBM, Lääketeollisuus ry, Novartis Oy, Rinnakkaislääketeollisuus ry., Suomen Lääkäriliitto, Suomen Apteekkariliitto ry ja Yliopiston Apteekki. Pääjärjestäjänä toimii Tamro Oyj, joka on tehnyt jo 120 vuotta työtä suomalaisen terveyden ja hyvinvoinnin puolesta.

- Haluamme antaa näkyvyyttä ja tunnustusta terveys- ja hyvinvointialan huippusaavutuksille sekä luoda tasokkaan foorumin kantaaottavalle keskustelulle terveys- ja hyvinvointialan tulevaisuudesta. Palkintokriteerit korostavat erityisesti terveysteon tai –innovaation vaikuttavuutta tavallisen suomalaisen arkeen, sanoo Tamron toimitusjohtaja Kai Kaasalainen.

Tilaisuuden seminaariosuudessa käsitellään alan tulevaisuuden näkymiä tasokkaiden esitysten ja paneelikeskustelun avulla. Tapahtumassa esiintyy tulevaisuudentutkija Risto Linturi sekä muita tasokkaita kotimaisia ja kansainvälisen tason alustajia.

Haussa Vuoden Terveysteko ja Vuoden Terveysinnovaatio

Health Awards -osuudessa alan huippusaavutukset saavat näkyvyyttä ja tunnustusta. Palkinnot jaetaan Vuoden Terveysteolle sekä Vuoden Terveysinnovaatiolle. Health Awards -voittajat valitaan www.healthawards.fi nettisivuston kautta tehtyjen hakemusten perusteella. Nettisivut ovat auki ja hakuaika on 30.10.–11.12.2015.

Health Awards & Foresight Forum 2016 on kutsuvierastilaisuus ja järjestetään perjantaina 29.1.2016 Pörssitalossa, Helsingissä.

Lisätietoa: Viestintäpäällikkö Maija Laakso, maija.laakso@tamro.com, 040 718 2206 ja www.healthawards.fi.

Tamro on johtava lääkkeiden ja terveystuotteiden jakelija sekä palveluntarjoaja Suomessa. Suomalaisessa hyvinvoinnin ketjussa Tamrolla on tärkeä rooli: huolehdimme, että apteekit, sairaalat ja muut terveydenhuollon palvelupisteet saavat tarvitsemansa lääkkeet ja muut tuotteet nopeasti ja luotettavasti. Tamro toimii Vantaan Tamrotalossa, Tampereella sekä Oulussa. Tamro kuuluu PHOENIX-konserniin, joka on Euroopan johtava lääkejakelija.​​​​