Upstream perustaa toimiston Suomeen

Report this content

Upstream, joka toimittaa etäratkaisuja IT-ympäristöjen käyttöön ja ylläpitoon, laajentaa toimintojaan ja avaa myyntikonttorin Suomeen. Upstreamin ratkaisut soveltuvat pääasiassa IT-palvelutuottajille sekä yritysten IT-osastoille. Vuonna 1998 perustettu yritys on yksityisomistuksessa ja sen kotipaikka on Tukholma.

Upstream edustaa pohjoismaissa käyttö- ja ylläpitojärjestelmä Kaseyaa. Kaseyan avulla IT-palvelutuottajat ja -osastot voivat helposti ja tehokkaasti hallita yritysten IT-ympäristöjen toimintaa ja ylläpitoa etänä ja proaktiivisesti.

– Suomen toimiston avaaminen on meille merkittävä askel. Suomen markkinoiden kehityksessä on nähtävissä hyvin positiivinen trendi ja tähtäämmekin vakaan asiakaspohjan luomiseen. Olemme tulleet Suomeen jäädäksemme, sanoo George Brontén, Upstream AB:n toimitusjohtaja ja perustaja.

Upstreamilla on jo useita asiakkaita Suomessa. Nyt yritys panostaa markkina-asemansa vahvistamiseen Suomen markkinoilla. Suomalaisen tytäryrityksen toimitusjohtaja Peter Lindholm keskittyy täysillä myyntiin. Kun tavoitteet saavutetaan, palkkaa Upstream tänä vielä vuonna Suomen toimistoon lisää myyntivoimaa.

–Näemme Suomen markkinoilla valtavan potentiaalin ja potentiaalisilta asiakkailta saamamme palaute on tähän mennessä erittäin positiivista. Voimme tarjota IT-tuen automatisointia, joka tehostaa tietotekniikan ylläpitoa merkittävästi sekä yksittäisten IT-palvelutuottajien että sisäisten IT-osastojen osalta Suomessa, sanoo Peter Lindholm, Upstreamin Suomen toimitusjohtaja.

Peter Lindholm on viimeksi palvellut PC-Ware – yhtiössä, jossa hän toimi toimitusjohtajana vuodesta 2004. Lindholmilla on 20 vuoden kokemus IT-toimialalta Suomessa ja hän on toiminut mm. Dell’in myyntijohtajana.

Lisätietoja antavat:

suomeksi: Peter Lindholm, TJ Upstream Finland +358 40 560 7911, peter.lindholm@upstream.se

George Brontén, vd Upstream, +46 709 24 99 95, george.bronten@upstream.se

Upstream

Upstream auttaa IT-ammattilaisia tehostamaan toimintaansa. Yritys tarjoaa ohjelmistoratkaisuja ja palveluja jotka haastavat vakiintuneet toimintamallit. Asiakaskunta koostuu pohjoismaisista IT-konsulteista ja sovellusasiantuntijoista sekä IT-osastoista. Yritys on perustettu 1998, se on yksityisomistuksessa ja sen kotipaikka on Tukholma. www.upstream.se