Uusi Chair_One on Tähdelle kuin suunniteltu

Report this content

Grcicin Chair_one otetettiin heti sen tultua markkinoille 2004 MOMA:n kokoelmiin. Tänä keväänä se sai sisaren, Chair_One_4Star –tuolin. Sen jalka ja istuin ovat harjattua painevalettua alumiinia tai painevalettua titaanikäsiteltyä, maalattua alumiinia.
Chairin saa tyynyillä ja sen maalattu versio sopii myös ulkokäyttöön.

Ei ole kuin hetki siitä, kun nyt kolmekymppinen Magis oli yksi harvoista huonekaluvalmistajista, jotka käyttävät materiaalinaan muovia. Ehkä juuri siksi Magis onkin alallaan kiinnostavin ja edistyksellisin, ensimmäinen valmistaja maailmassa, joka käytti ilmapuristettua muottivalua tuotteissaan.
Kaikista materiaaleista varmastikin juuri muovi tullaan aina liittämään läheisesti Magisiin. Tänään Magis taivuttaa myös muita materiaaleja muotokielelleen, mm. alumiinia ja puuta.
V. 2008 Milanon messujen uutuudet ovat täällä

Reppuselkä-pöytä
Nerokas Piggyback

Thomas Heatherwickin suunnittelema pinottava pöytä ”Piggyback” on osoitus nuoren suunnittelijasukupolven ennakkoluulottomuudesta. Se on pieneen tilaan mahtuva pöytä, joka muuttuukin kahdeksi täysin erillisiksi pöydiksi, jotka kuitenkin ovat saumattomasti liitettävissä yhdeksi – joko pitkäksi tai L:n muotoiseksi pöydäksi.

Tilaihmeen jalat ovat alumiinia, joko alumiininvärisinä tai maalattuina. Pöydän kannet ovat joko tammiviilua, tammen värisenä ja valkoisena, tai tummaksi petsattua tammiviilua.

Magisin maahantuoja on myös designtakoistaan tunnettu Roltrade. Magisin kalusteita myyvät mm. Seuraavat sisustusalan erikoisliikkeet Hki: Formwerk, Stanza, Funktio, Marcata, Zarro, Lastenhuone kotona ja matkoillaTku/Salo/Rauma/Pori: Sisustuksen Koodi, Artmaani, Ottomaani, Ideacca, Porin kalustetalo
Tre: Sisustus ID Oulu: Sisustusliike Spazio Hämeenlinna: Sisustustalo J. Lehmusto

Lisätietoja jälleenmyyjistä ja muista Milanon kevään Magis–uutuksista www.roltrade.com Oy Roltrade Ab, Tallbergin puistotie 7, 00210 Helsinki puh. (09) 682 4000