ICT for Business 2013: Kuinka tehdä organisaatiosta älykäs?

Kutsu tiedotusvälineille 19.9.2013

Seminaari ICT-päättäjille Tallinnassa 26.-27.9.2013

Miten toimia, kun työ lakkaa olemasta paikka? Minkä järjestelmän lamautuminen toisi suurimman vahingon liiketoiminnalle? Kuinka rakentaa turvattu perusta joustavalle ja paikasta riippumattomalle työnteolle?

TDC:n järjestämässä ICT for Business -seminaarissa syvennytään älytyön malleihin ja mittareihin, yritysten verkkojen suojaamiseen kyberuhkilta sekä tehokkaimpiin yhdentyvän viestinnän ratkaisuihin. Kun ICT-ratkaisujen merkitys liiketoiminnalle jatkaa kasvuaan, kuskin penkistä tarvitaan tukeva ote.

Suomalaisille tieto- ja viestintätekniikan päättäjille suunnatun kaksipäiväisen tapahtuman asiantuntijapuhujia ovat mm. Pekka Pohjakallio (925 Design), Katriina Valli (Marketvisio), Aarne Aktan (Talentum), Timo Kiravuo (Aalto-yliopisto), Tiina Moberg (TDC), Jorma Mellin (TDC) ja Kirsi Karlamaa (Viestintävirasto).

Meillä on ilo kutsua toimituksenne edustaja
 osallistumaan ICT for Business 2013 -tapahtumaan.

Seminaariin voi osallistua joko paikan päällä Tallinnassa tai TDC:n toimitiloissa Helsingissä, jonne osa ohjelmasta välitetään videoyhteyden kautta. TDC-talolla tarjoamme mielellämme mahdollisuuden tehokkaaseen etätyöskentelyyn ohjelman seuraamisen ohella. Useimmat puhujat ovat haastateltavissa sekä paikan päällä että videon/puhelimen välityksellä.

Videoyhteyden kautta Helsinkiin välitettäviä puheenvuoroja ovat mm:

• Toimistotyön vallankumous (keynote) - Pekka Pohjakallio, toimitusjohtaja, 925 Design
  • Interaction Worker 2020 - Katriina Valli, liiketoimintajohtaja, ICT, Marketvisio
  • Palvelukulttuuri näkyy arjen sankaruudessa - Aarne Aktan, toimitusjohtaja, Talentum
  • Kybersuojauksen aika on nyt - Timo Kiravuo, erikoistutkija, Aalto-yliopisto
  • Uudet työtavat ja älykkäät ratkaisut - Tiina Moberg, johtaja, asiakaskokemus, TDC
  • Uusi kyberturvallisuuskeskus: tilannekuva ajan tasalle - Kirsi Karlamaa, johtaja, Viestintävirasto
  • Lisää älyä yritysten viestintäratkaisuihin - Samu Saastamoinen, johtaja, viestintäratkaisut, TDC
  • Älykkäämpiä organisaatioita rakentamassa (paneelikeskustelu) - Pohjakallio, Valli, Moberg
  • Lisäksi mm: Alcatel-Lucent, Arbor Networks, CMI, Microsoft, Nokia, Polycom, Webropol, …

Tarkemmat tiedot ohjelmasta, puheenvuoroista, puhujista ja paikasta: http://tdc.fi/ict/

Poimintoja esityksistä seminaarin aikana Twitterissä hashtagilla #ictforbiz