NTT Communications tarjoaa verkkopalvelujaan Pohjoismaissa TDC:n kautta

Lehdistötiedote 11.2.2013

Maailman suurimpaan telealan yhtiöön, japanilaiseen NTT-konserniin, kuuluva NTT Communications on julkistanut yhteistyösopimuksen TDC-konsernin kanssa. Yhteistyön myötä NTT laajentaa toimintaansa pohjoismaisille markkinoille. Vastaavasti TDC voi nyt ulottaa tarjontansa Aasian ja Tyynenmeren alueelle NTT Communicationsin globaalien tietoverkkopalvelujen avulla.

"Yhteydet Pohjoismaista Aasiaan kasvavat selvästi, ja monet yritykset haluavat päästä hyötymään päänavauksista uusille markkinoille. TDC oli luonnollinen valinta kumppaniksi sen omistaman verkon laajan peittoalueen vuoksi. Lisäksi TDC:llä on maine korkealaatuisena toimijana ja heillä on vahva yritysasiakaspohja", NTT Communicationsin UK:n ja Pohjois-Euroopan aluejohtaja Bob Welton kertoo.

NTT Communications tarjoaa pohjoismaisille asiakkaille mahdollisuuden laajentaa toiminta-aluettaan muualle maailmaan ja erityisesti Aasiaan. Nyt julkistetun yhteistyön myötä asiakkaat voivat hyödyntää NTT:n tietoverkko- ja pilvipalveluja, joiden avulla organisaatioiden globaalit toiminnot saavat  kilpailuetua ja yhtiöt pääsevät kiinni Aasian markkinoiden kasvumahdollisuuksiin.

"Sekä TDC:n tukkumyynnillä että NTT:llä on selvä visio ja kasvustrategia ulottuen vuoteen 2015. Pohjoismaissa kiinnostus globaalisti skaalautuviin tieto- ja viestintäteknologiaratkaisuihin on jatkuvasti kasvussa. NTT kykenee vastaamaan näihin tarpeisiin ja kytkemään TDC:n asiakkaat osaksi maailmanlaajuista verkostoaan. Samalla TDC pääsee laajentamaan omaa tarjontaansa NTT:n globaalin verkon avulla", TDC-konsernin tukkumyynnistä vastaava johtaja Eva Birgitte Bisgaard toteaa sopimuksesta.

Linkki alkuperäiseen tiedotteeseen

Markus Puukki

Johtaja, tukkumyynti

NTT Communications

Emma Crowe

Marketing Communications Manager - EMEA

Emma.crowe@ntt.eu

+44 7581 315 241

NTT Communications tarjoaa yritysasiakkaille 159 maassa ja 140 datakeskuksen kautta konsultointi-, arkkitehtuuri, tietoturva- ja pilvipalveluja tietoliikenne- ja viestintäteknologiaympäristöjen optimointiin. Lisätietoa: www.ntt.com.

TDC. Yritysten operaattori, jolle palvelu on ykkösasia.

Luotettavat data- ja viestintäratkaisut häivyttävät etäisyyksiä, tehostavat prosesseja ja kutistavat kuluja. Tavallisten työntekijöiden arkipäivään ne tuovat uutta joustavuutta. Suomen toiseksi suurimmaksi yritysverkkojen tarjoajaksi kasvanut TDC tarjoaa vahvan teknisen ja projektiosaamisen ohella markkinoiden parhaan asiakaskokemuksen. Palvelujohtajuudesta kertovat Suomen tyytyväisimmät yritysasiakkaat (EPSI Rating, laajakaistapalvelut, 2010, 2011 ja 2012). Pohjoismaisen TDC-konsernin liikevaihto oli vuonna 2012 noin 3,5 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 9 400. Lisätietoa: www.tdc.fi.