TDC:lle Pohjoismaiden ensimmäinen Microsoft Lync -sertifikaatti

TDC on ensimmäisenä pohjoismaisena toimittajana saanut Microsoft Lync –sertifikaatin TDC Business Trunk -ratkaisulleen. Yhteistyö varmistaa helpon, tehokkaan ja joustavan viestinnän myös  tulevaisuuden tarpeisiin.

TDC Business Trunk on Microsoftin sertifioima yhteys Microsoft Lync -ympäristöön ja yleiseen puhelinverkkoon. TDC Business Trunkin saama sertifikaatti on todiste kaikkien Microsoft Lync -palveluun sisältyvien toimintojen käytettävyydestä ei vain asiakasyritysten sisäisissä verkoissa vaan myös yleisessä televerkossa.

Microsoft Lync –kokonaisratkaisu sisältää chatin, läsnäolotiedon, video- ja puhelinneuvottelut sekä puhelut kokoamalla kaiken viestinnän yhteen paikkaan riippumatta siitä, onko käyttäjän päätelaitteena tietokone, internetselain vai mobiililiittymä. Tarjolla olevia toimintoja ovat mm. työpöydän tai sovelluksen jakaminen, puhelut, valkotaulu ja kokouksen nauhoittaminen.

- TDC on Microsoftille tärkeä kumppani. Tämä sertifiointi on merkittävä askel, jolla voimme tarjota pohjoismaisille asiakkaillemme Lynciin perustuvia televiestintäratkaisuja. Odotamme pääsevämme yhdessä ottamaan käyttöön uusia ratkaisuja, jotka mahdollistavat yrityksille tehokkaampia viestintä- ja toimintatapoja, kertoo Eva Fors, Microsoftin Nordic Voice Sales Manager.

Suomessa TDC:n vastaus yhdentyvään viestintään on TDC Boost, jonka palvelut täydentävät Microsoft Lync -tarjontaa muun muassa TDC Videohuoneilla ja TDC Välittäjäympäristöllä.

- TDC Boost on joustava kokonaisratkaisu, josta asiakas voi ostaa juuri ne palvelut, jotka hyödyttävät hänen liiketoimintaansa. Palveluita voi laajentaa joustavasti yrityksen tarpeiden muuttuessa. Pohjoismaisena konsernina haluamme kuitenkin tarjota asiakkaillemme palveluita, joita voi hankkia käyttöönsä kaikissa Pohjoismaissa samanlaisina, joten tulemme panostamaan myös TDC Business Trunk –ratkaisuun. Kumppanuutemme Microsoftin kanssa tulee antamaan meille jatkossa mahdollisuuden tarjota entistä kiinnostavampia vaihtoehtoja erityisesti yrityksille, jotka hakevat kansainvälistä toimittajaa, toteaa TDC Suomen yritysliiketoiminnan johtaja Pasi Mäki tyytyväisenä.

Me TDC:llä keskitymme yritysasiakkaisiin ja tarjoamme heille paitsi liiketoimintaa tukevat telepalvelut myös markkinoiden parhaan asiakaskokemuksen. Valtakunnallinen EPSI Rating tutkimus vahvisti, että TDC on teleoperaattoreiden palvelujohtaja, sillä TDC:llä on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat yritysten laajakaistapalveluissa. Saavutimme ykköstilan kaikilla viidellä osa-alueella: imago, asiakkaiden odotukset, tekninen ja asiakaspalvelun laatu sekä palveluiden hinta–laatu -suhde. Parhaan palvelun varmistamiseksi TDC toimii omalla nimellään kaikissa Pohjoismaissa: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2010 noin 3,5 miljardia euroa ja henkilöstöä n. 11.000. Ja vaikka olemmekin jo Suomen toiseksi suurin yritysverkkojen tarjoaja, tunnustamme nöyränä, että numerot eivät ratkaise. Tärkeintä on mutkaton yhteistyö, jossa osaavat ihmiset pistävät asiat kuntoon ja tekevät hankkeista totta.
www.tdc.fi