TDC:n toimitusjohtaja vaihtuu

TDC Suomen toimitusjohtaja Esa Parjanen on eronnut tehtävästään yhteisymmärryksessä TDC:n kanssa. Yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Timo Levoranta, joka aloittaa tehtävässään 12.5.2011.

”Haluan kiittää Esaa hänen vahvasta panoksestaan TDC:n hyväksi Suomen voimakkaasti kilpaillussa markkinassa. Uuden toimitusjohtajan on hyvä jatkaa tästä eteenpäin pohjoismaisen strategiamme vahvistamista”, sanoo TDC Nordic –yksikön CEO Jens-Munch Hansen.

Levoranta on viimeksi toiminut Outokumpu Oyj:ssä vastaten globaalista loppuasiakasmyynnistä ja markkinoinnista sekä sitä ennen tehnyt pitkän uran Sonerassa, vastaten mm. yritysliiketoimintadivisioonasta.

”TDC Suomen toimitusjohtajuus on kiinnostava haaste. TDC on systemaattisesti ja menestyksellisesti rakentanut voittavaa palvelukulttuuria asiakkaittemme eduksi. Tämä on innostava suunta, jossa voimme edetä yhä pidemmälle. Tämä on matka, jossa haluan olla mukana yhdessä asiakkaittemme ja koko tiimimme kanssa", kertoo Timo Levoranta.

”Reilut kolme vuotta TDC:llä on kulunut nopeasti. Olemme Suomessa kasvattaneet yrityksestä jo markkinoiden  toiseksi suurimman dataverkkojen toimittajan ja liputtaneet sinnikkäästi paremman asiakaspalvelun puolesta kaikille telealan asiakkaille. Erityisen iloinen olen siitä tunnustuksesta, jonka saimme asiakkailtamme viime syksynä valtakunnallisesti toteutetussa EPSI-tutkimuksessa. Ykkössija asiakastyytyväisyydessä yritysten laajakaistapalveluihin on hieno vahvistus ja osoitus siitä, että koko TDC:n henkilöstö työskentelee tinkimättömästi yhteisen tavoitteen hyväksi”, toteaa Esa Parjanen.

Lisätiedot:
TDC:n lehdistökeskus, p. +45 66 63 73 37
Timo Levoranta, toimitusjohtaja, TDC Oy,  p. 040 500 2050

Me TDC:llä keskitymme yritysasiakkaisiin ja tarjoamme heille paitsi liiketoimintaa tukevat telepalvelut myös markkinoiden parhaan asiakaskokemuksen. Valtakunnallinen EPSI Rating tutkimus vahvisti, että TDC on teleoperaattoreiden palvelujohtaja, sillä TDC:llä on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat yritysten laajakaistapalveluissa. Saavutimme ykköstilan kaikilla viidellä osa-alueella: imago, asiakkaiden odotukset, tekninen ja asiakaspalvelun laatu sekä palveluiden hinta–laatu -suhde. Parhaan palvelun varmistamiseksi TDC toimii omalla nimellään kaikissa Pohjoismaissa: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2010 noin 3,5 miljardia euroa ja henkilöstöä n. 11.000. Ja vaikka olemmekin jo Suomen toiseksi suurin yritysverkkojen tarjoaja, tunnustamme nöyränä, että numerot eivät ratkaise. Tärkeintä on mutkaton yhteistyö, jossa osaavat ihmiset pistävät asiat kuntoon ja tekevät hankkeista totta.
www.tdc.fi