TDC operaattoriksi lähiverkkoihin

TDC laajentaa operaattoritoimintaansa kattamaan myös organisaatioiden kiinteät lähiverkot. TDC Lähiverkkopalvelu kattaa lähiverkon koko kehityskaaren verkon suunnittelusta ja asennuksesta palvelun ylläpitoon ja muutoshallintaan. Palvelu seuraa TDC:n matkaviestinliittymistä ja langattomista verkoista tuttua kiinteää hinnoittelumallia, joka mahdollistaa edistyksellisen lähiverkon käyttöönoton ilman alkuinvestointeja.

TDC Lähiverkkopalvelu on TDC:n vastaus asiakkaiden tarpeisiin saada joustavasti mukautuva ja luotettava lähiverkko avaimet käteen -palveluna. Lähiverkkopalvelun tuotteistuksessa on huomioitu kaikki nykyajan tarpeet tietoliikenteen siirtonopeudesta erikoissovelluksiin asti. TDC Lähiverkko tukee myös uudempia kommunikointitapoja kuten IP-puheluja ja korkeatasoisia videoneuvotteluja. Tarvittaessa lähiverkko rakennetaan kattamaan saumattomasti kaikki Pohjoismaat. ”Tietoliikenteen sujuva ja katkoton toiminta on tämänpäivän perusvaatimus liiketoiminnalle. Alan moderneimmalla tuotteistetulla ratkaisulla varmistamme asiakkaan tyytyväisyyden ja tehokkaan liiketoiminnan tuen”, TDC:n varatoimitusjohtaja Petteri Nissinen sanoo. ”Myös tuotteen kiinteä hinnoittelu on osa nykyaikaista toimintamallia tietoliikennehankinnoissa. Budjetointia helpottavalla kiinteällä kuukausihinnalla asiakas saa lähiverkon suunnittelun, lähiverkkokytkimet, asennukset ja konfiguroinnin sekä operaattoritason valvonnan ja ylläpidon vaivattomasti sekä kustannustehokkaasti.” TDC Lähiverkkopalvelun laitteistot on suunniteltu huolellisesti niin että ne toimivat erilaisissa liiketoimintaympäristöissä joustavasti ja täyttävät modernien verkkojen tekniset vaatimukset. Lähiverkkopalvelun kytkimet kykenevät syöttämään virtaa verkossa oleville päätelaitteille. Edistyksellisten tietoturvaominaisuuksien avulla laitteet osaavat tunnistaa ja reagoida myös verkon asiattomaan käyttöön. Kytkinten liikennöintinopeudet tukevat hyvinkin suurta kaistanleveyttä vaativien sovellusten käyttöä. Palvelun toimivuuden turvaa ympärivuorokautinen asiakaspalvelu. TDC Lähiverkkopalvelu integroituu saumattomasti TDC:n muihin tuotteisiin kuten TDC WLAN-, TDC IP-VPN- ja TDC Internet -palveluihin. Kokonaispalveluun voidaan sisällyttää myös TDC:n asiakaspalvelukonseptin mukaiset asiantuntijapalvelut. TDC Lähiverkkopalvelu on saatavilla tammikuusta alkaen.