TDC vie yritysten puhelut pilveen

TDC tarjoaa asiakkailleen markkinoiden kehittyneimmän IP-vaihderatkaisun. TDC Skaala on ensimmäinen Next Generation Network (NGN) -verkkostandardin sovellus Suomessa, ja nimensä mukaisesti se mukautuu joustavasti asiakkaan tarpeisiin kaikilla päätelaitteilla. Uusi palvelu jatkaa myös TDC:n kiinteää tasahintamallia, joka helpottaa kustannusten budjetointia koko sopimuskaudelle.

TDC Skaala toimii samaan aikaan mobiilivaihteena ja kiinteän puhelinverkon vaihdejärjestelmänä mahdollistaen ns. pilvipuhelut kaikista päätelaitteista. Alaliittyminä toimivat matkaviestimet ja IP-puhelimet sekä WLAN-ominaisuuksilla toimivat älypuhelimet. Järjestelmän erikoisuutena on internet-pohjainen hallintatyökalu. ”TDC Skaalan hallinta on käyttäjälle erittäin helppoa ja joustavaa. Puhelu- ja tilatietoja hallitaan internet-pohjaisessa käyttöliittymässä, ja puhelujen välityksessä on mahdollista käyttää automaattista välittäjää. Lisäksi TDC hoitaa kaikki ohjelmistopäivitykset asiakkaan puolesta ilman lisäkustannuksia, tuotepäällikkö Harto Holmström TDC:ltä kertoo. Uusi vaihderatkaisu on ensimmäinen Next Generation Network (NGN) –verkkostandardin sovellus Suomessa. Muissa Pohjoismaissa TDC:n palvelulla on jo tuhansia tyytyväisiä käyttäjiä. ”TDC Skaala haastaa kaikki totutut ratkaisut organisaatioiden vaihde- ja viestintäjärjestelmissä niin teknisellä edelläkävijyydellään kuin kustannustehokkuudellaan ja vaivattomuudellaan. Asiakkaalle se on erittäin joustava valinta, ja hyvä esimerkki siitä, miten televiestinnän avulla voidaan tehokkaasti kehittää organisaation tuottavuutta ja joustavuutta”, TDC Oy:n tuotteista ja markkinoinnista vastaava johtaja Petteri Nissinen sanoo. TDC Skaala -palvelun muita etuja ovat muun muassa maksuttomat puhelut organisaation sisällä ja mahdollisuus valita sopimuskausi mieleisekseen yhden ja kolmen vuoden välillä. Palvelun toimitukset alkavat syyskuussa.