TDC World tarjoaa maailmanluokan roamingia ja merkittäviä kustannussäästöjä

TDC World roaming- ja datapalvelu on vastaus niin suomalaisen kuin kansainvälisenkin yrityskäyttäjän tarpeisiin. Palvelu kattaa ulkomailla yli 420 operaattoria 173 maasta. Kattavan kuuluvuuden lisäksi TDC World mahdollistaa merkittävät säästöt yrityksen roaming-kustannuksissa.

Suomessa nyt avatun TDC World –palvelun kautta TDC:n suomalaiset yritysasiakkaat pääsevät hyödyntämään maailman kattavaa matkapuhelinverkostoa. Palvelu on hallittavissa globaalisti ympäri vuorokauden sähköisen itsepalveluportaalin kautta. Asiakas voi seurata kustannuksia käyttäjäkohtaisesti, määrätä yksittäiset saldorajat palveluiden käytölle ja hallinnoida omaa ratkaisuaan monipuolisesti hänelle parhaiten sopivana hetkenä. Asiakaspalvelun kautta sama asia hoituu perinteisesti puhelimella tai sähköpostilla 24/7 kuten ennenkin.

”Erityisen houkuttelevaksi TDC Worldin asiakkaalle tekee kustannussäästöjen saavuttamisen nopeus ja vaivattomuus. Yritys pääsee hyödyntämään alhaisemmat roaming-hinnat heti palvelun aktivoimisen jälkeen”, kertoo Business Manager Samu Saastamoinen.

”Matkustelevien organisaatioiden matkapuhelinkustannuksissa tällä on suuri merkitys”, vahvistaa varatoimitusjohtaja Petteri Nissinen.

Samu Saastamoinen, Business Manager
p. 050 994 2220

Petteri Nissinen, varatoimitusjohtaja, Market & Products
p. 050 994 2323

TDC on poikkeuksellinen tietoliikennekumppani. Muutamme rohkeasti pohjoismaisen ja paikallisen televiestinnän. Liikeideamme on tarjota paras data-, internet- ja puheliikenteen IP-pohjainen ratkaisu yrityksille, yhteisöille ja julkishallinnon organisaatioille suoraan ja yhdessä strategisten kumppaneiden kanssa. Yksilölliset viestintäratkaisut toteutetaan tukemaan ja kehittämään asiakasyritysten liiketoimintaa. TDC:llä on maayhtiöt kaikissa Pohjoismaissa: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009  noin 35,9 miljardia Tanskan kruunua eli noin 4,8 miljardia euroa ja henkilöstöä noin 13 000. TDC Customer Support on palkittu kaksi kertaa arvonimellä Vuoden HelpDesk. Palvelemme huumorilla ja sydämellä. Hoidamme asiat kerralla kuntoon. www.tdc.fi.