TimeMill sulautui TDC:hen

TDC Oy vahvisti kesällä yhdentyvän viestinnän tarjontaansa ostamalla videoneuvottelupalveluihin  erikoistuneen suomalaisen TimeMill Oy:n. Yhtiö on 31.12.2010 fuusioitu TDC:hen ja videoviestinnän palveluita tarjotaan jatkossa yhden brändinimen alla: TDC.

”Videoneuvotteluiden kysyntä nousi selvästi jo keväällä tuhkapilven vaikeuttaessa lentoliikennettä. Syksyn ilmailualan lakkojen aikana totesimme, että tässä oli tilaisuus auttaa asiakkaitamme tarjoamalla heille videoneuvotteluja maksutta käyttöön omissa toimitiloissamme, kaikissa Pohjoismaissa”, kertoo TDC Oy:n varatoimitusjohtaja Petteri Nissinen ja jatkaa: ”Yrityksissä aletaan nyt selvästi nähdä kuinka nopeasti ja helposti videoneuvotteluratkaisu voi tuottaa liiketoiminnalle konkreettista etua paitsi alenevissa matkakustannuksissa, myös henkilöstölle ylimääräiseltä työmatkustukselta säästyvässä ajassa. Ja miksi tyytyisi ottamaan palvelun avuksi vain haastavissa tilanteissa, kun täyden hyödyn saa irti koko organisaatiolle tuomalla sen osaksi normaalia neuvottelukäytäntöä.”

TDC:n tarjoamiin videoviestinnän palveluihin kuuluvat Cisco TelePresence ja TDC Videopalvelu, jota TimeMillin myötä täydentää TimeTraveller.  Erilaisille käyttötarpeille soveltuvat vaihtoehdot tarjoavat helpon ja joustavan ratkaisun kaiken kokoisiin tiloihin ja neuvotteluihin.

Lisätiedot:

Petteri Nissinen, varatoimitusjohtaja

Me TDC:llä keskitymme yritysasiakkaisiin ja tarjoamme heille paitsi liiketoimintaa tukevat telepalvelut myös markkinoiden parhaan asiakaskokemuksen. Valtakunnallinen EPSI Rating tutkimus vahvisti, että TDC on teleoperaattoreiden palvelujohtaja, sillä TDC:llä on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat yritysten dataverkkopalveluissa. Saavutimme ykköstilan kaikilla viidellä osa-alueella: imago, asiakkaiden odotukset, tekninen ja asiakaspalvelun laatu sekä palveluiden hinta–laatu -suhde. Parhaan palvelun varmistamiseksi TDC toimii omalla nimellään kaikissa Pohjoismaissa: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 4,8 miljardia euroa ja henkilöstöä n. 13.000. Ja vaikka olemmekin jo Suomen toiseksi suurin yritysverkkojen tarjoaja, tunnustamme nöyränä, että numerot eivät ratkaise. Tärkeintä on mutkaton yhteistyö, jossa osaavat ihmiset pistävät asiat kuntoon ja tekevät hankkeista totta.
www.tdc.fi