Teboil vie asemaruokailun 2020-luvulle uusituissa Teboil Kauniaisissa ja Vantaan Tammistossa

Report this content

Teboil Kauniainen ja Tammisto hellivät asiakkaitaan herkullisella ja korkeatasoisella ruoalla. Paikan päällä valmistetuissa ruoissa on kiinnitetty huomiota laadukkaisiin raaka-aineisiin ja terveellisyyteen. Samaan aikaan uusittiin asemien sisustus ja tuotevalikoima tavoitteena tarjota asiakkaille paras mahdollinen palvelukokemus.

Teboilin uudistetut huoltoasemat Teboil Kauniainen ja Teboil Tammisto avattiin tiistaina 5.5.2020. Teboil on panostanut merkittävästi huoltoasemiensa nykyaikaistamiseen sekä palveluiden ja tuotteiden korkeaan laatuun kaikissa yksityiskohdissa. Sisustus on saanut uudistuneen, skandinaavisen raikkaan tyylin.

Koronakriisin aiheuttamasta haasteellisesta tilanteesta huolimatta kehitämme huoltoasemaliiketoimintaamme ja avaamme uudistuneet asemat Teboil Kauniaisen ja Teboil Tammiston. Tuomme täysin uudenlaisen asemakonseptin Suomeen, jonka tavoitteena on tarjota ensiluokkaista palvelua ja uudistunut asiakaskokemus hyödyntäen paikallisia tavarantoimittajia ja pientuottajia ruokatuotteen yhteydessä.”, kertoo Toni Flyckt, Teboilin markkinointi- ja viestintäjohtaja.

Uudistuksen myötä asemien sisäilme, palvelukonsepti ja tuotevalikoima uusiutuivat. Erityisen uudistuksesta tekee Teboil Kauniaisen ja Tammiston laadukas ja maukas ruoka. Tarjolla on sekä perinteisen että kansainvälisen keittiön maukkaita take away -annoksia, smoothieita ja mm. roomalaista levypizzaa, joita on tarjolla korona-aikaankin. Lounasvaihtoehdot ja A la carte -menu houkuttelevat laajaa asiakaskuntaa tehden Teboilista oivallisen vaihtoehdon esimerkiksi sunnuntain perheaterialle, makunystyröitä hemmottelevalle viikonlopun noutoruoalle tai viihtyisälle pysähdykselle kesken arjen kiireiden. Teboil Tammisto ja Kauniainen tarjoavat koronarajoitusten poistuttua paikan, jossa viihdytään ja kokoonnutaan ystävien kesken tai vietetään virkistävä tauko.

”Uudistimme ruokalistat kiinnittäen erityistä huomiota laadukkaisiin ainesosiin ja ruokien terveellisyyteen. Kaikki ateriat ovat paikan päällä valmistettuja. Vaihtoehtoja on tarjolla useita: perinteistä kotiruokaa, kasvisvaihtoehto, makuja maailman keittiöistä sekä premium-burgereita. Viihtyisässä kahvilassa viihtyy sanomalehden, etätöiden tai ystävien kanssa pidempäänkin.”, kertoo Roman Tarabarin, uudistusta johtanut Teboilin projektipäällikkö.

Tankkauksen ja autopesun lisäksi Teboil Kauniaisten ja Tammiston myymälästä automatkailija löytää kaiken tarvitsemansa. Uudistuksen myötä Teboil Kauniaisten autopesu on avoinna 24/7 ja tarjolla on myös korkeatasoista autonhuoltoa Atoyn Autofit-ketjulta.

Teboil Kauniaisten ja Tammiston avajaiset ajoittuvat ajankohtaan, jolloin koronaepidemian aiheuttamat viranomaisrajoitukset ovat vielä voimassa. Siksi uudistuneet asemat avattiin supistetuilla palveluilla ja tuotevalikoimalla. Ravintolatoiminnan rajoitusten poistuttua Teboil Kauniainen ja Tammisto avaavat noutopöydän, jota herkullisempaa linjalounasta on mahdoton pääkaupunkiseudulta löytää. Tarjolla uudistetussa lounaspöydässä on monipuolinen raikkaiden salaattien ja lämpimien annosten kokonaisuus. Päivittäin tarjolla on myös vegaaninen sosekeitto uunituoreen leivän kera.

Toukokuun aukioloajat Teboil Kauniainen ja Teboil Vantaan Tammisto:
Maanantai-perjantai klo 6-18
Lauantai-sunnuntai sekä pyhäpäivät klo 8-18

Lisätiedot:

Toni Flyckt
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
toni.flyckt@teboil.fi

Yrityksestä:
Oy Teboil Ab maahantuo, markkinoi, myy ja jakelee öljy- ja energiatuotteita Suomessa. Vuonna 2018 yhtiön liikevaihto oli 2 miljardia euroa ja markkinaosuus 26,9 prosenttia.

Teboilin liiketoiminta jakautuu kolmeen liiketoimintayksikköön. Huoltoasema- ja automaattiliiketoiminta vastaa noin 450 liikepaikan huoltoasema-, automaatti- ja ammattiliikenteen D-automaattiverkostosta sekä Teboilin asiakaskorteista. Suoramyyntiliiketoiminta vastaa polttoöljyjen ja dieselin yritys- ja tukkumyynnistä, lämmitysöljyn kuluttajamyynnistä sekä nestekaasun myynnistä. Voiteluaineliiketoiminta vastaa moottoriajoneuvoissa, työkoneissa ja teollisuudessa käytettävien Teboil-voiteluaineiden markkinoinnista.

Teboilin valtakunnallinen jakeluverkosto muodostuu 112 huoltoasemasta ja 208 automaattiasemasta, joista 64 on Teboil Express -automaattiasemia. Ammattiliikennettä palvelee 450 tankkauspaikkaa, joista varsinaisia D-automaatteja on 217.

Teboil-huoltoasemien tavoitteena on tarjota lähialueen parasta palvelua. Osaavan kauppiasyrittäjän johtama Teboil on mukava ja helppo nopean asioinnin paikka. Liikepaikasta riippuen aseman palveluihin kuuluu polttoaineiden lisäksi kahvio-ravintola, pikaruokaa, päivittäistavaroiden ja autotarvikkeiden myymälä sekä auton pesu ja huolto. Teboilin vankkaa asemaa luotettavana autonhuoltopaikkana vahvistaa Örum Oy, jonka myötä Teboilin huoltokeskukset toimivat Autoasi-tuotemerkin alla.

Avainsanat: