Teboilin uusi mainostoimistokumppani on Uusi Studio

Report this content

Suomalainen öljy- ja energiatuotteiden myyntiä ja jakelua sekä huoltoasematoimintaa harjoittava yhtiö valitsi mainostoimistokumppanikseen Uusi Studion Turusta. Yhteistyö on käynnistynyt Teboilin visuaalisen ilmeen uudistuksella.

• Meidät vakuutti Uusi Studion Arin ja Tonin näkemys siitä, miltä Teboil näyttää ja kuulostaa. Uuden Studion vahvuudet markkinoinnin konseptisuunnittelussa ja designosaamisessa olivat avainasemaa valittaessa uutta kumppania. Yhteistyömme on vasta alussa, mutta asemien visuaalisen ilmeen uudistus on jo käynnissä, ja kesän aikana markkinointiviestinnän visuaalinen ilme jalkautuu mediassa ja koko asemaverkostossa, Teboilin markkinointi- ja viestintäjohtaja Toni Flyckt toteaa.

Teboil on uudistanut markkinointi- ja viestintäorganisaatiotaan kevään 2020 aikana. Helmikuussa vetovastuuseen nimitettiin vahvan media- ja ravintolataustan omaava Toni Flyckt. Tavoitteena on tuoda huoltoasemat 2020-luvulle ja vastata kuluttajien muuttuneisiin tarpeisiin. Viestinnän kärjen terävöittäminen ja digitaalisuuden lisääminen ovat strategisia prioriteettejamme.

• On briljanttia päästä toteuttamaan ydinosaamistamme Teboilin kanssa. Jaamme saman näkemyksen ja ymmärryksen miksi tehdään ja miten tehdään, ja sitten tehdään. Teboil on iso, näkyvä, perinteikäs ja jopa ikonien toimija Suomessa, ja kun pääsee mukaan nykyaikaistamaan tämän kaltaisen toimijan markkinointiviestinnän niin sisällöllisesti kuin visuaalisesti, niin eihän siinä voi kuin kippistää Teboilin kahveilla ja vetäistä samalla tuoreet munkit. Fiilis on kuin Ferrarilla tankki täynnä ja edessä siintää väreilevä highway, hehkuttavat Ari Kivi ja Toni Salminen Uusi Studiosta.

Lisätietoja:

Oy Teboil Ab

Uusi Studio
Toni Flyckt      Ari Kivi
Markkinointi- ja viestintäjohtaja  Creative Director
toni.flyckt@teboil.fi     ari.kivi@uusistudio.com
+358 50 595 5130     +358 40 359 2586

Yrityksestä:

Oy Teboil Ab maahantuo, markkinoi, myy ja jakelee öljy- ja energiatuotteita Suomessa. Vuonna 2019 yhtiön liikevaihto oli 2 miljardia euroa ja yritys työllisti 223 henkilöä.

Teboilin liiketoiminta jakautuu kolmeen liiketoimintayksikköön. Huoltoasema- ja automaattiliiketoiminta vastaa noin 450 liikepaikan huoltoasema-, automaatti- ja ammattiliikenteen D-automaattiverkostosta sekä Teboilin asiakaskorteista. Suoramyyntiliiketoiminta vastaa polttoöljyjen ja dieselin yritys- ja tukkumyynnistä, lämmitysöljyn kuluttajamyynnistä sekä nestekaasun myynnistä. Voiteluaineliiketoiminta vastaa moottoriajoneuvoissa, työkoneissa ja teollisuudessa käytettävien Teboil-voiteluaineiden markkinoinnista.

Teboilin valtakunnallinen jakeluverkosto muodostuu 105 huoltoasemasta ja 213 automaattiasemasta, joista 69 on Teboil Express -automaattiasemia. Ammattiliikennettä palvelee 432 tankkauspaikkaa, joista varsinaisia D-automaatteja on 214.

Teboil-huoltoasemien tavoitteena on tarjota lähialueen parasta palvelua. Osaavan kauppiasyrittäjän johtama Teboil on mukava ja helppo nopean asioinnin paikka. Liikepaikasta riippuen aseman palveluihin kuuluu polttoaineiden lisäksi kahvio-ravintola, pikaruokaa, päivittäistavaroiden ja autotarvikkeiden myymälä sekä auton pesu ja huolto. Teboilin vankkaa asemaa luotettavana autonhuoltopaikkana vahvistaa Örum Oy, jonka myötä Teboilin huoltokeskukset toimivat Autoasi-tuotemerkin alla.