Ensimmäinen uudistettu Teboil-asema pääkaupunkiseudulle

Teboil Itäväylän palvelukonsepti Helsingissä uudistuu. Uudistuksen myötä asemasta rakentuu lähialueen palvelukeskus, jonka ytimessä on syyskuun 4. päivänä avattava K-market. Lisäksi palvelukokonaisuuteen kuuluvat mm. uusi pikaruokakonsepti, parannetut huolto- ja varaosapalvelut sekä klo 24:ään pidentynyt aukioloaika.

Itäväylän K-kauppa on ensimmäinen Teboil-asemien yhteyteen avattava K-market pääkaupunkiseudulla. Kaiken kaikkiaan K-market tulee noin 70 Teboil-asemalle kahden seuraavan vuoden aikana. Tähän mennessä on avattu K-market neljälle Teboilin Hovi-asemille Hyvinkään Sveitsinhoviin, Lempäälän Pirkanhoviin, Heinolan Tähtihoviin ja Ilmajoen Rengonhoviin.

- Olen toiminut yrittäjänä Teboil Itäväylällä kymmenen vuoden ajan. Teemme merkittävää muutosta aseman sisäkauppaan. K-market tuo asiakkaillemme entistä laajemman valikoiman päivittäistavaroita ja myös arvostetut Pirkka-tuotteet. Muutoksen myötä toivotan myös uudet asiakkaat tervetulleiksi tutustumaan, toteaa Teboil Itäväylän kauppias Pekka Haapalainen.

K-market-ruokakaupan lisäksi Teboil Itäväylä palvelee perinteisillä vahvoilla liiketoiminta-alueillaan. Kahvila-ravintolassa on tarjolla buffet-kotiruokaa ja à la carte-annoksia sekä uutuutena nyt myös Jokes-hampurilaisateriat. Aseman palvelukokonaisuuteen kuuluvat lisäksi Teboil-Autoasi -huoltokeskus, Bilia-lähihuoltopiste, Scandia Rent autonvuokraus, autopesupalvelut ja Veikkaus. Asemalla otetaan vastaan myös ongelmajätteitä.

- Uudistuksen myötä Teboil Itäväylästä tulee merkittävä lähipalvelukeskus, josta saa lähes kaiken jokapäiväisen tarvittavan yömyöhään. Lisäetuna annamme vielä täydet K-Plussa-pisteet kaikista ostoksista Veikkausta lukuun ottamatta – myös polttoaineista. Ammattitaitoisen kauppiaan, palveluhenkisen henkilökunnan ja pidennettyjen aukioloaikojen ansiosta pystymme aina takaamaan asiakkaillemme korkealaatuisen asiakaspalvelun, linjaa Teboilin huoltamoliiketoiminnan johtaja Ari Rajala.

Teboil Itäväylä on avoinna arkisin kello 06-24 ja lauantaisin 07-24 sekä sunnuntaisin kello 08-24. Asemalla palvelee 14 hengen henkilökunta. Osoite: Linnavuorentie 30, 00950 Helsinki.

Lisätietoja:
Kauppias Pekka Haapalainen, puh. 0207 435340