Huippuluokan moottoriöljy Teboililta – Diamond Carat

Diamond Carat 0W-30 on polttoainetta säästävä erikoisöljy pidennetyille öljynvaihtoväleille. Tuote on kehitetty vastaamaan kaikkein korkeinta moottoriöljyjen vaatimustasoa uusissa henkilöautojen bensiini- ja dieselmoottoreissa. Diamond Carat täyttää vaativan ACEA A5/B5 -luokituksen vaatimukset. Tämä luokitus on usean uuden henkilöauton ensisijaisena suosituksena. Diamond Carat 0W-30 pienentää perinteisiä öljyjä tehokkaammin moottorin sisäistä kitkaa, minkä ansiosta polttonestettä säästyy ja moottorin kulumissuoja on parempi. Uusimman teknologian ansiosta öljyn ominaisuudet säilyvät pitkillä huoltoväleillä ja entistä kuumempina käyvissä tehokkaissa moottoreissa. Diamond Carat 0W-30:n suorituskyky: ACEA A5/B5, API SL,SJ/CF Tuote on saatavilla 4 ja 1 litran pakkauksissa kesäkuun alusta lähtien Teboil-huoltamoilta ja hyvin varustetuista tarvikeliikkeistä. Teboil panostaa voimakkaasti moottoriöljyjen tuotekehitykseen. Tavoitteena on tarjota asiakkaille laaja valikoima nykyisen autokaluston edellyttämiä ja Suomen olosuhteisiin suunniteltuja moottoriöljyjä. Yhtiömme Haminan voiteluainetehdas on tänä vuonna jo aikaisemmin lisännyt kaksi uutuustuotetta valikoimiinsa: henkilöautojen täyssynteettinen moottoriöljy Diamond 5W-30 ja raskaiden ajoneuvojen täyssynteettinen dieselmoottoriöljy Super XLD L-SAPS. Tuotevalikoima saa jälleen syksyllä täydennystä. Lisätietoja: Oy Teboil Ab, voiteluaineyksikkö, myyntipäällikkö Jari Oja, puh. 020 4700 245 tai jari.oja@teboil.fi Linkki kuva-arkistoon, jossa kuvat Diamond Carat’in 4 ja 1 litran pakkauksista. http://www.datahotelli.com/teboil/lehdisto.jsp?x=6023701&i=1071521921151802312616823410010122415221413881