Jet-asemat muuttuvat Teboil Express-asemiksi

Oy Teboil Ab on ostanut 30.4.2007 ConocoPhillips Finland Oy:n. Kaupan myötä 49 JET-asemaa siirtyy Teboilin omistukseen 1.5.2007 alkaen.

JET-asemat muuttuvat asteittain toukokuusta alkaen Teboil Express -automaattiasemiksi. Näiden tuotevalikoimaan kuuluvat 95 ja 98 oktaaniset bensiinit sekä dieselöljy.

Tuotteiden hinnoittelu perustuu nettohintoihin; Teboil Express asemilta ei myönnetä alennuksia.

Niin kauan kuin asemalla on JET-tunnukset, maksuvälineiksi hyväksytään käteinen raha, pankkikortit ja JET-kortti.
JET-kortin haltijoille postitetaan uusi Teboil Express -maksuaikakortti, mikä vastaa toiminnoiltaan ja käyttötavoiltaan täysin entistä JET-korttia. Teboil Express -maksuaikakortti käy maksuvälineenä myös kaikilla muilla Teboil-verkoston huoltamoilla ja automaattiasemilla. Teboil Express-kortilla ei saa alennusta polttoaineista.

Uusilla Teboil Express -automaattiasemilla käyvät maksuvälineinä käteinen raha, pankkikortit, Teboil-maksuaikakortti, Teboil Express -maksuaikakortti, Teboil-yrityskortti, Teboil D-kortti, Visa, Visa Electron, MasterCard, Eurocard sekä EasyCard.

- Teboil Express -automaattiasemat laajentavat merkittävästi Teboil-liikepaikkojen määrää etenkin pääkaupunkiseudulla tarjoten kaikille Teboilin asiakkaille uusia mahdollisuuksia käyttää palvelujamme, toteaa huoltamoyksikön johtaja Heikki Lenkkeri.

Lisätietoja: Oy Teboil Ab, huoltamoyksikön johtaja Heikki Lenkkeri, puh. 0400 155 193 ja
talousjohtaja Jari Mäkinen, puh 040 511 9074.
Teboilin internetsivut: www.teboil.fi