Teboil Kaakkurinhovi avaa ovensa Oulun Kaakkurissa

Teboil tuo uudistetun palvelukonseptinsa Ouluun avaamalla uusimman lippulaivansa Oulun Kaakkurissa 16.10.2008. Asemasta rakentuu lähialueen palvelukeskus, jonka ytimessä on K-market. Palvelukokonaisuuteen kuuluu myös 200-paikkainen kahvila-ravintola sekä Rolls-hampurilaisravintola. Asema työllistää 30 henkilöä ja se palvelee niin 4-tien käyttäjiä kuin paikallisia asukkaita läpi vuorokauden.

Kaakkurinhovi toteuttaa Teboilin konseptimuutosta, jossa Teboil uudistaa noin 70 asemansa sisäkaupan yhteistyössä Keskon ja Rollsin/Jokesin kanssa. K-Plussa-yhteistyön myötä Teboil Kaakkurinhovin asemalla voi kerryttää myös K-Plussa-pisteitä kaikista ostoksista lukuun ottamatta Veikkausta – myös liikennepolttonesteistä.

- Uudistukset heijastavat öljyalan muutospaineita sekä asiakkaiden muuttuneita tarpeita. Jatkossa polttonestekaupan merkitys huoltamoliiketoiminnassa tulee pienentymään. Huoltamokaupan tulevaisuus on sisäkaupan kehittämisessä, toteaa liiketoimintajohtaja Ari Rajala Teboilista.

K-marketin lisäksi tilavan kahvila-ravintolan monipuolisessa valikoimassa on tarjolla kahvila-tuotteiden lisäksi kotoinen lounasbuffet päivittäin vaihtuvalta ruokalistalta, Rolls-hampurilaisateriat sekä á la carte -annokset. Lapsille on oma menu.

- Kiireisessä elämänrytmissä huoltamo on vaivaton asiointipaikka. Uskon, että Kaakkurinhovin aseman uudella palvelukonseptilla pystymme entistä paremmin vastaamaan asiakkaittemme odotuksiin, sanoo Ari Rajala.

Teboililla on ennestään Oulussa 3 huoltamoa ja 2 automaattiasemaa sekä useita raskaan kaluston D-automaatteja. Uusi Kaakkurinhovin liikenneasema täydentää Teboilin vahvaa palvelutarjontaa Oulussa.

- Teboil Kaakkurinhovin ratkaisut ovat toimivia. Täällä on helppo asioida. K-market tuo asiakkaillemme laajan valikoiman päivittäistavaroita ja myös arvostetut Pirkka-tuotteet. Meillä voit käydä syömässä tai hampurilaisella halutessasi vaikkapa keskellä yötä. Meiltä saat aina lähialueen parasta palvelua, lupaa liikenneasemapäällikkö Marko Hoikkaniemi.

Teboil Kaakkurinhovi palvelee myös ammattiliikennettä. Aseman D-automaatista voi tankata dieseliä, moottoripolttoöljyä ja AdBlue®-ureavesiliuosta. Teboil Kaakkurinhovin osoite on Kaakkurinkulma 1. Asema on auki 24h.

Lisätietoja: Oy Teboil Ab, liiketoimintajohtaja Ari Rajala, puh. 0400 723 561