Teboil Rengonhovi Seinäjoella aloittaa juhannuksena

Valtatie 19 liikkuvat autoilijat saavat juhannukseksi uuden tankkauspaikan, kun Teboil Rengonhovi aloittaa toimintansa Seinäjoella lentokentän vieressä.

”Rengonhovi on uusin tulokas Teboilin liikennepalveluja tarjoavien asemien ketjussa. Toteutukseltaan se vastaa toukokuussa Hyvinkäällä avattua Teboil Sveitsinhovia. Rengonhovi tarjoaa kehittyvälle Seinäjoen lentokenttäalueelle monipuoliset palvelut niin autoille kuin autoilijoillekin”, kertoo kenttäpäällikkö Arto Järvenpää Teboilista.

Kiinteistön pinta-ala on noin 1300 neliötä. Se sijaitsee Jalasjärventien ja lentoaseman uuden liittymän risteyksessä. Uusi hoviasema tarjoaa työpaikan 25 henkilölle.
Rengonhovin kahvio-ravintola ja myymälä palvelevat 24 tuntia niin autoilijoita kuin lähiseudun asukkaita. Varsinkin ympäristön kylien asukkaat ovat kaivanneet omaa ”lähikauppaa”, ja Rengonhovi vastaa tähän tarpeeseen laajalla elintarvikevalikoimalla. Autoilijoita on muistettu kattavalla valikoimalla autotarvikkeita, voiteluaineita ja autonhoitotuotteita.
Avara, 200 asiakkaalle mitoitettu kahvio-ravintola tarjoaa monipuolisen ateriavalikoiman lounasbuffetista á la carte -listan annoksiin.

Myös ammattiliikenne on otettu huomioon. Tilausajokuljettajille on järjestetty Hovi-Klubi –palvelut ja oma taukotila. Rahtareiden käytössä on myös oma taukotila, jossa on myös sauna sekä muut Rahtariklubin palvelut.
Ammattiliikenteen D-automaatista voi tankata AdBlue®-urealiuosta.

Teboil Rengonhovin toimintaa operoi Oy Teboil Ab:n tytäryhtiö Suomen Tähtihovit Oy, joka vastaa yhtiön suurten liikenneasemien toiminnasta.
Teboilin jakeluverkostoon kuuluu nyt 193 huoltoasemaa, 116 automaattiasemaa, 49 Teboil Express-asemaa ja 210 ammattiliikenteen D-automaattiasemaa.

Lisätietoja:
Oy Teboil Ab, kenttäpäällikkö Arto Järvenpää, puh. 0400 866 437.
Suomen Tähtihovit Oy, vt. toimitusjohtaja Jarkko Nissinen, puh. 0400 243 088.