Teboil Sveitsinhovi aloittaa Hyvinkäällä

Vilkkaalla liikepaikalla Hyvinkään Sveitsissä, aivan moottoritien tuntumassa aloittaa 30.3. toimintansa uusi Teboilin 24 tuntia palveleva liikenneasema.

Teboil Sveitsinhovi tuo kaivattua palvelua sekä 3-tiellä liikkuville autoilijoille, lähialueen asukkaille että Sveitsinportaalin liikekeskuksen asiakkaille ja työntekijöille.
Teboil tarjoaa polttonesteiden lisäksi mittavat kahvio-ravintolapalvelut, hyvin varustetun myymälän ja huipputehokkaan autonpesun. Ympäri vuorokauden auki oleva paikka tarvitsee merkittävän määrän henkilökuntaa pyörittämään toimintaa. Teboil Sveitsinhovin palveluksessa on 25 henkilöä.

- Me olemme ruokapainotteinen liikenneasema, joka panostaa asiakaspalveluun, luonnehtii Teboil Sveitsinhovin konseptia liikepaikan toiminnasta vastaava liikenneasemapäällikkö Esa Nieminen. - Olemme kaikessa suunnittelussa ottaneet huomioon alueen ominaispiirteet. Teboil Sveitsinhovi sijaitsee suuren, valmistumassa olevan liikekeskuksen eteläpäässä. Alue houkuttelee autoilijoita kaikkina viikonpäiviä. Kellonaika ratkaisee, onko liikkeellä työmatkalaisia, ostoksilla olevia perhekuntia vai paikallisia asukkaita.

Kahviossa 200 asiakaspaikkaa

Viihtyisästi sisustetussa ja avarassa kahvio-ravintolasalissa on 200 asiakaspaikkaa. Kesäaikaan terassille mahtuu 30 asiakasta lisää. Tupakoiville asiakkaille on varattu oma ilmastoitu tila, ja pelihaluisille raha- ja pöytävideopelejä.
Kahviotuotteet käsittävät kuumat ja kylmät juomat, makeat kahvileivät ja suolaiset purtavat. Myös asiakkaiden suosimat Sibylla nakit ja Grill Dog Meal –annokset sekä täytetyt sämpylät löytyvät Sveitsinhovin tarjonnasta. Maukkaat, paikan päällä paistetut pizzat ovat paikan erikoisuus.
Lounastarjonnan rungon muodostaa ruokabuffet. Lisäksi á la carte –lista tarjoaa runsaan valikoiman herkullisia annoksia pippurihärästä hunajaiseen broileripastaan. Lapsille on oma menu.
Tilausajokuljettajille on tarjolla Hovi-Klubi-palvelut.

Myymälässä laaja päivittäistavaravalikoima

Myymälän tuotevalikoina sisältää noin 1000 nimikettä. Ruoka- ja päivittäistavaroiden osuus on suurin. Valikoiman menekkiä seurataan ja sitä kehitetään asiakaskunnan tarpeiden mukaan.
Selkeät, numeroin ja nimikkein varustetut hyllystöt ohjaavat asiakasta löytämään eri tuoteryhmät kuten kahvit, viljatuotteet, säilykkeet, leivät, makeiset, lehdet jne. Pakasteet, lihajalosteet ja tuoreet vihannekset ja hedelmät sekä kylmät juomat on sijoitettu omiin kylmäkaappeihin tai altaisiin. Grillaajien iloksi myös nestekaasu kuuluu vakiotuotteisiin.

Muut autoilijan palvelut

Ulko-oven läheisyydessä ovat autoon liittyvät tuotteet, kuten laaja valikoima Teboil-voiteluaineita, erilaisia autokemikaaleja ja auton hoitoon tarkoitettuja tuotteita. Täältä löytyy polttimo palaneen tilalle sekä joukko muita yleisimpiä autoilijan kaipaamia tarvikkeita. Varsinaista huoltoa Sveitsinhovissa ei ole.

Autonpesusta huolehtii tehokas Tammermaticin Ultralux –pesu- ja kiillotuskone. Pesu tapahtuu nopeasti ja tehokkaasti läpiajettavassa, 2-osaisessa pesuhallissa.
Sveitsinhovi vuokraa myös peräkärryjä.

D-automaatti ammattiliikenteelle

Ammattiliikennettä palvelee D-automaatti, josta saa dieseliä ja moottoripolttoöljyä. Kesäkuusta lähtien automaatista voi tankata myös AdBlue®-ureavesiliuosta.

Teboil Sveitsinhovi osa Suomen Tähtihovit Oy:tä

- Teboil Sveitsinhovin toimintaa operoi Oy Teboil Ab:n tytäryhtiö Suomen Tähtihovit Oy. Suomen Tähtihovit Oy harjoittaa kahvio- ja ravintolatoimintaa, polttoainejakelua sekä vähittäiskauppaa monipuolisissa liikennepalvelukeskuksissa. Yhtiö työllistää noin 220 henkilöä, kertoo STH:n vt. toimitusjohtaja Jarkko Nissinen.
Tällä hetkellä toiminnassa ovat Teboil Pirkanhovi, Rantahovi, Tähtihovi, Rajahovi, Lapinjärvi, Tammisto ja Kivenlahti. Uutena liikepaikkana aloittaa nyt Teboil Sveitsinhovi. Liikepaikat sijaitsevat vilkkaiden liikenneväylien varrella. Asiakkaita ovat yksityisautoilijat, ammattiliikenne ja lähialueen asukkaat. Myymälät ovat hyvin varusteltuja täydennysosastopaikkoja. Kahvio-ravintolan periaatteena on tarjota nopeasti laadukasta isompaan ja pienempään nälkään.

Lisätietoja: Suomen Tähtihovit Oy, vt. toimitusjohtaja Jarkko Nissinen, GSM 0400 243 088

Teboil Sveitsinhovi
Osoite: Mäkikuumolantie 1, 05800 Hyvinkää
Sähköposti: esa.nieminen@suomentahtihovit.fi