• Teboil/

Teboil uudistaa asemakonseptiaan ja aloittaa yhteistyön Ruokakeskon, Rollsin sekä Örumin (Autoasi) kanssa

Teboil on käynnistänyt huoltamokonseptinsa uudistamisen. Tavoitteena on vahvistaa Teboil-asemien lähialueiden palveluita tuomalla mukaan vahva päivittäistavarakaupan osaaja, lisäämällä pikaruokakonsepti yhtiön kahvila-ravintolatoimintaan sekä kehittämällä autosidonnaisten palveluiden tarjontaa.

Oy Teboil Ab ja Ruokakesko Oy ovat tänään allekirjoittaneet laajamittaisen yhteistyösopimuksen, jonka puitteissa K-marketit tuodaan noin 70 Teboil-asemalle ja Plussa-korttien käyttömahdollisuus avataan kaikilla Teboil-huoltamoilla ja automaattiasemilla, pois lukien Teboil Express-automaattiasemat. Ensimmäiset K-market –pilotit avautuvat kesän aikana Heinolan, Lempäälän, Hyvinkään ja Ilmajoen Hovi-asemilla. Projektin kenttään viennin arvioidaan kestävän noin 2 vuotta.

- Non-fuel –sektori kasvaa merkittävästi huoltamotoiminnassa ja halusimme varmistaa mukanaolomme pt-kaupan kasvussa vahvan kumppanin kanssa. Tällä sopimuksella Teboil ottaa ison harppauksen myymäläkonseptinsa uudistamisessa, toteaa liiketoimintajohtaja Ari Rajala Teboilista.

Samassa yhteydessä Teboil uudistaa myös kahvila-ravintolakonseptiaan sekä parantaa huoltotoimintansa palvelukykyä. Teboil on tehnyt sopimuksen Rolls Family Oy:n ja Jokes Family Oy:n kanssa noin 100 Rolls- ja Jokes- hampurilaisyksikön sijoittamisesta Teboil-asemille. Ensimmäiset pilotit avataan kesäkuun alussa yllämainituissa K-market -pilottikohteissa.

Teboil-asemat ovat perinteisesti olleet luotettavia autonhuoltopaikkoja. Sopimuksella Örum Oy Ab:n kanssa Teboil varmistaa kilpailukykynsä ja palvelun laadun myös tulevaisuudessa. Autoasi-tuotemerkin alla Teboilin huoltokeskuksille taataan autojen huoltamisessa ja korjaamisessa tarvittavat laadukkaat varaosat ja tarvikkeet sekä nopeasti kehittyvän autotekniikan vaatima tekninen tuki.

- Olen erittäin tyytyväinen konseptiuudistuksemme kokonaispakettiin. Uskon, että näiden kolmen, alansa vahvan toimijan sekä yhdessä kauppiasyrittäjiemme kanssa pystymme rakentamaan Teboil-huoltamoista joustavia ja palvelevia lähipalvelukeskuksia, jotka vastaavat asiakkaiden tuleviin odotuksiin, linjaa Rajala.

Lisätietoja: Oy Teboil Ab, liiketoimintajohtaja Ari Rajala, GSM 0400 723 561.