• Tech21/

Seuraavan sukupolven kännykkäkotelo. Tech21 esittelee Evo-sarjan Samsung Galaxy S6- ja S6-puhelimille.

Report this content

Tech21 tuo markkinoille uuden Evo-sarjan, joka on suunniteltu Samsung Galaxy S6- ja S6 Edge-puhelimille.  Evo-sarja on toteutettu hyödyntämällä uutta, kevyempää Flex Shock ™ -materiaalia, joka tarjoaa iskunkestävän suojakotelon minimalistiseen muotoilutyyliin.

Evo-sarja edustaa Tech21:n seuraava askelta mobiililaitteille suunniteltujen iskunkestävien suojakoteloiden kehityksessä. Kaikissa suojakoteloissa käytetään tieteellisesti kehitettyä hybridimateriaalia Flex Shock ™, joka absorboi, hajottaa ja levittää iskusta syntyvää energiaa. Flex Shock ™ on muotoutuva kevytmateriaali, joka on optimoitu kestämään kulutusta ja iskuja mahdollistaen siten kestävän ja käyttäjäystävällisen suojakotelon. Lisäksi uusi suojakotelo on muotoilultaan ohut ja tyylikäs. Tech21s Evo-sarja on 30 % ohuempi kuin aiemmat mallit ja se on tarjolla useissa muodikkaissa väreissä.

"Jokaisen uuden sukupolven puhelimissa on suuntaus kohti ohuempia ja kevyempiä tuotteita. Siksi on hienoa pystyä esittämään ratkaisuja, jotka noudattavat tätä kehitystä. Evo-sarja on 30 % ohuempi, kuin aiemmat versiot ja se tarjoaa virtaviivaisen ohuita ja keveitä suojakuoria samalla poikkeuksellisen tehokkaalla suojavaikutuksella kuin edeltäjänsäkin. " - Kiteyttää Cenor Nordicin edustaja Håkan Sahlén.

Tech21s Evo-sarjan ensimmäinen lanseeraus kohdistuu malleihin Samsung Galaxy S6 ja S6 Edge. Tarjolla on kaksi versiota. Minimalistinen ja slimmattu Evo Check ja kattavan suojan tarjoava Evo Wallet.

Tech21s:n suojakotelon hinta Samsung Galaxy S6- ja S6 Edge -malleille on alkaen 39,90 EUR ja tuotteet ovat jo saatavilla Verkkokauppa, Sonera, DNA Oy ja hyvin varustetuissa elektroniikkaliikkeissä.

Halutessasi lisätietoja, kuvia, näytteitä tai esittelyn Tech21-tuotteista, ota yhteyttä:
Fredrik Perlskog: fredrik.perlskog@cenor.se

Avainsanat: