REV’IT! ottaa käyttöön ENOVIA PLM:n yhteistyössä Addnoden tytäryhtiön Technian kanssa

Technia, Euroopan johtava tuotteen elinkaaren hallinta - eli PLM - ratkaisujen toimittaja on allekirjoittanut sopimuksen hollantilaisen REV’IT! - yhtiön kanssa koskien Dassault Systèmesien ENOVIA Apparel Accelerator - pohjaisen PLM:n käyttöönottoa. ENOVIA Apparel Accelerator tulee parantamaan REV’IT!:in tuotteenhallintaa ja tuotteiden nopeampaa markkinoille saantia.  Tarkoitus on ottaa ratkaisu käyttöön kolmen kuukauden sisällä. Tämäntyyppiset nopeasti käyttöön otettavat PLM - ratkaisut vaatetusalan yrityksille toteutetaan Technian Apparel Optimizer - pakettiratkaisun avulla, joka optimoi Dassault Systèmesin standardituotteesta erittäin käyttäjäystävällisen.

Tultuaan markkinoille vuonna 1995 REV’IT! on määrittänyt uudelleen moottoripyörämarkkinoiden teollisuusstandardit. Yrityksen toimintaperiaatteena on kehittää innovatiivisesti ja omaperäisesti suunniteltuja korkealuokkaisia ja suorituskykyisiä vaatteita moottoripyöräilijöille ympäri maailman. REV'IT!:in tuotteita myydään 50 maassa ja yrityksellä on toimipiste Oss:issa, Alankomaissa ja New Yorkissa, USA:ssa.

“Tämä on strateginen hanke REV’IT!:in jatkuvan kasvun vauhdittamiseksi. Meidän on pystyttävä tuomaan markkinoille innovatiivisia tuotteita yhä nopeammassa tahdissa. Koko jälleenmyyjäketjun kautta toimiva yhteistyö on välttämätön maailmanmarkkinoiden piirissä. Uskomme että Technian PLM - ja vaatetusalan asiantuntemus auttaa meitä hyötymään ENOVIA - ratkaisun eduista kolmen kuukauden sisällä. Pidämme Dassault Systèmes ja Technia - yhdistelmästä, jossa kumpikin yritys on arvostettu omalla toimialallaan, jolla Dassault Systèmes on PLM - ohjelmistotoimittaja ja Technia on PLM - asiantuntija muoti - ja tekstiiliteollisuuden alalla”, sanoo REV’IT!:in toimitusjohtaja Ivan Vos.

“REV’IT!:llä on palava halu päästä ykköseksi alallaan. Tästä syystä se kääntyi kahden johtavan PLM - asiantuntijan, Technian ja Dassault Systèmesin puoleen PLM-strategiansa toteuttamiseksi. Tästä tulee hieno näyteikkuna yhdistetyille kyvyillemme optimoida vaatetusalan yritysten saama hyöty PLM - ratkaisuista, nopealla, tehokkaalla ja kustannustehokkaalla tavalla”, sanoo Technian toimitusjohtaja ja johtokunnan puheenjohtaja Ylva Berg.

Technia

Ylva Berg, toimitusjohtaja

Puh.: +46 733 77 24 67
S-posti: ylva.berg@technia.com

REV’IT Sport International B.V
Ivan Vos, toimitusjohtaja

S-posti: IVos@revit.eu

REV'IT! lyhyesti

Lisätietoja REV’IT!:istä osoitteessa www.revit.eu/en/

Technia lyhyesti

Technia on tuotteen elinkaaren hallintaratkaisujen (PLM) kansainvälinen toimittaja, jonka ratkaisujen avulla tuotetietoja voidaan luoda ja hallita tuotteen koko elinkaaren ajan. Addnode-konserniin (OMX Nordic List,, Small Cap) kuuluvalla Technialla on noin 200 työntekijää. Technia on yli 200 pohjoismaisen yrityksen strateginen yhteistyökumppani, jolla on toimipisteet Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Pohjois-Amerikassa. Technian asiakkaita ovat: Ericsson, Electrolux, Forsmark, GE Healthcare,

Haglöfs, Metso Paper, Mölnlycke Health Care, Nokia, Oticon, Scania, Sectra Mamea, Skanska, Sony Ericsson ja SSAB. Lisätietoja Techniasta osoitteessa www.technia.com.

Dassault Systèmes lyhyesti

Maailman johtavana 3D - ja tuotteiden elinkaaren hallintaratkaisujen (PLM) toimittajana, Dassault Systèmes tuo lisäarvoa yli 100 000 asiakkaalle 80 maassa. Edelläkävijä 3D -  ohjelmistomarkkinoilla vuodesta 1981, Dassault Systèmes kehittää ja markkinoi PLM -  sovellusohjelmistoja ja -  palveluja, jotka tukevat tuotantoprosesseja ja tarjoavat kolmiulotteisen näkymän tuotteiden koko elinkaaresta niiden suunnittelusta huoltoon. Dassault Systèmesin tuotantoon kuuluvat tuotteen virtuaaliseen suunnitteluun tarkoitettu CATIA - mallinnusohjelmisto - SolidWorks 3D - mekaniikkasuunnitteluohjelmisto - DELMIA virtuaalinen tuotannonohjaus - SIMULIA virtuaalinen testaussimulointi - ENOVIA elinkaaren hallinnan yhteistoimintajärjestelmä ja 3DVIA tuotedokumenttien 3D-sisällön tuottamiseen verkossa.  Dassault Systèmes on noteerattu Nasdaq (DASTY) ja Euronext Paris (#13065, DSY.PA) - pörsseissä. Lisätietoja osoitteessa http://www.3ds.com

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks ja 3D VIA ovat Dassault Systèmesin tai sen tytäryhtiöiden rekisteröityjä tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja/tai muissa maissa.