Patentti- ja rekisterihallituksen lupa tecnomen oyj:n ja tecnomen holding oyj:n sulautumiseen

PATENTTI- JA REKISTERIHALLITUKSEN LUPA TECNOMEN OYJ:N JA TECNOMEN HOLDING OYJ:N SULAUTUMISEEN Tecnomen Oyj:n ja Tecnomen Holding Oyj:n hallitukset ovat 5.4.2001 allekirjoittaneet sulautumissuunnitelman, joka on 15.5.2001 hyväksytty Tecnomen Oyj:n varsinaisessa yhtiökokouksessa ja Tecnomen Holding Oyj:n ylimääräisessä yhtiökokouksessa. Sulautumissuunnitelman mukaan Tecnomen Oyj sulautuu Tecnomen Holding Oyj:hin siten, että kaikki Tecnomen Oyj:n varat ja velat siirtyvät selvitysmenettelyttä Tecnomen Holding Oyj:lle ja Tecnomen Oyj:n osakkeenomistajat saavat vastikkeena Tecnomen Holding Oyj:n osakkeita. Patentti- ja rekisterihallitus on 1.10.2001 myöntänyt luvan Tecnomen Oyj:n ja Tecnomen Holding Oyj:n sulautumisen täytäntöönpanoon. Sulautumissuunnitelman mukaisesti sulautumisen täytäntöönpano rekisteröidään arviolta 31.12.2001. Espoossa 1.10.2001 TECNOMEN OYJ Vesa Helkkula toimitusjohtaja LISÄTIETOJA Tecnomen Oyj, päälakimies Kristiina Hoppu, puh. (09) 804 781 JAKELU Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/01/20011001BIT00090/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/01/20011001BIT00090/bit0001.pdf