Tecnomen ezoner greeting centren avulla yksilöllisiä puhepostitervehdyksiä

Innovatiivisten WWW- ja SMS-käyttöliittymien ansiosta puhepostitervehdyksiä voi nyt hallita helposti tilanteen mukaan. Tecnomen eZONER Greeting Centren avulla yksilöllisiä puhepostitervehdyksiä Viestintäratkaisuiden johtava tuottaja Tecnomen julkaisee tänään uuden tuotteensa Tecnomen eZONER Greeting Centren. Greeting Centren avulla käyttäjät voivat luoda ja muokata yksilöllisiä puhepostitervehdyksiä nopeasti, joustavasti ja tehokkaasti. Greeting Centren ansiosta käyttäjällä voi olla puhepostissaan useita erilaisia tervehdysprofiileita, joista hän sitten valitsee kuhunkin yhteyteen sopivimman. Käyttäjä voi määritellä tervehdyksen esimerkiksi tilanteen (töissä, viikonlopun vietossa, lomalla), paikan (kotona, töissä, ulkomailla) tai soittajan valitseman puhelimen (matkapuhelin, lankapuhelin) mukaan. Helppokäyttöisten WWW- ja SMS-käyttöliittymien ansiosta tervehdysten hallinta on nopeaa ja vaivatonta. Tähän asti puhepostitervehdysten käyttöä on rajoittanut perinteinen puhelinkäyttöliittymä, joka on suhteellisen hidas ja hankala. Greeting Centren avulla tervehdyksistä voi tehdä entistä yksilöllisempiä, sillä niihin voi esimerkiksi liittää Internetistä ladattuja äänitiedostoja ja teleoperaattorin tai kolmannen osapuolen tarjoamia valmiiksi nauhoitettuja viestejä, kuten "julkkistervehdyksiä". Käyttäjät voivat myös halutessaan ilmaista itseään yhdistämällä tervehdyksiinsä omalla tietokoneellaan säveltämäänsä musiikkia. Greeting Centre tuo teleoperaattoreille mahdollisuuden ensimmäistä kertaa erottautua kilpailijoistaan uudenlaisella puhepostipalvelulla. Mahdollisuus useaan yksilölliseen puhepostitervehdykseen lisää asiakasuskollisuutta ja puhepostipalvelun käyttöä, mikä kasvattaa operaattorin tuloja liikenteen vilkastuessa. "Tämä on edistyksellinen ominaisuus, joka tarjoaa nykyisille ja tuleville asiakkaillemme mahdollisuuden tuottojen kasvattamiseen ja palveluiden erilaistamiseen", toteaa Kai Kauto, Tecnomenin Messaging Solutions -yksikön johtaja. "Sekä teettämämme markkinatutkimukset että pilottijärjestelmämme todistavat, että Greeting Centre kannustaa nuorempia käyttäjiä puhepostin käytön lisäämiseen ja tekee puhepostista houkuttelevamman myös niille ratkaisevan tärkeille ja nopeasti muuttuville markkinasegmenteille, jotka tuovat suoria tuottoja operaattoreille. Greeting Centre on loistava sovellus tarjottavaksi muiden menestyneiden palvelujen kuten soittoäänien ja logojen ohessa. Tecnomen tuo jälleen ensimmäisenä maailmassa innovatiivisen viestintäsovelluksen operaattorimarkkinoille." Sonera esitteli ensimmäisenä operaattorina Greeting Centren 15. elokuuta osana portaaliaan. Soneran Fun Voice on suunnattu nuorisosegmentille ja Soneran asiakkaat voivat hankkia sen osoitteesta www.sonera.net. Greeting Centre on saatavissa lisäpalveluna Tecnomenin puhepostijärjestelmään tai osana Tecnomen eZONERia. Tecnomen eZONERissa yhdistyvät viestintäjärjestelmät ja langattomat Internet-palvelut, ja se auttaa operaattoreita vastaamaan edistyksellisten, aloitus- ja ylläpitokustannuksiltaan matalien viestintäpalveluiden kysyntään. Lisätietoja: Johannes Leppihalme, Manager, Messaging Product Marketing, Tecnomen Oyj, puh. 09 8047 8293 Hugo Brailsford, Liberty Communications, puh: +44 (0)20 8748 2248 Tecnomen lyhyesti Tecnomen kehittää ja valmistaa tietoliikenteen lisäarvopalvelujärjestelmiä teleoperaattoreille ja palveluntarjoajille. Yhtiö on yksi maailman johtavista viestintäjärjestelmien toimittajista ja edelläkävijä langattomien Internet ratkaisujen kehittäjänä. Yhtiön tuotteita ovat myös matkapuhelinoperaattoreille toimitettavat ennakkomaksujärjestelmät ja henkilöhakujärjestelmät. Tecnomen myy ja markkinoi tuotteitaan ja palvelujaan maailmanlaajuisesti. Yhtiöllä on 13 toimipistettä eri puolilla maailmaa ja sen tuotteita on toimitettu yli 30 maahan. www.tecnomen.com. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00190/bit0004.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00190/bit0004.pdf