Tecnomenille 15 miljoonan markan unified messaging -tilaus tanskasta

Report this content

TECNOMENILLE 15 MILJOONAN MARKAN UNIFIED MESSAGING -TILAUS TANSKASTA Tecnomen Oyj on saanut 15 miljoonan markan Unified Messaging -tilauksen tanskalaiselta matkapuhelinoperaattorilta TeleDanmarkilta. TeleDanmark on kansainvälisesti lisäarvopalveluistaan palkittu matkapuhelinoperaattori, jonka tarjoamat viestintäpalvelut on arvioitu yhdeksi maailman innovatiivisimmista. TeleDanmark tarjoaa monipuolisia viestintäpalveluita tällä hetkellä jo yli 2,5 miljoonalle käyttäjälle. Nyt toimitettava laajennus vastaa operaattorin nopeaan kasvutarpeeseen. Tecnomen laajentaa operaattorin viestintäjärjestelmän tilaajakapasiteettia miljoonalla käyttäjällä. Tecnomen Oyj laajensi edellisen kerran TeleDanmarkin viestintäjärjestelmää kesällä kahdeksan miljoonan markan suuruisella toimituksella. Tecnomen suunnittelee ja valmistaa tietoliikennejärjestelmiä teleoperaattoreille ja palveluntarjoajille kaikkialla maailmassa. Sen tuotteita ovat viestintäjärjestelmät ja langattomat Internet-ratkaisut sekä ennakkomaksu- ja henkilöhakujärjestelmät. Tecnomenillä on 13 toimipistettä ympäri maailmaa ja sen suunnittelemia järjestelmiä on toimitettu yli 50 asiakkaalle. Yhtiö perustettiin vuonna 1978 ja sen palveluksessa työskentelee yli 500 henkilöä. Tecnomen on listattu Helsingin Pörssissä ja se on osa Kyro-teknologiakonsernia. TECNOMEN OYJ Vesa Helkkula Toimitusjohtaja Lisätiedot: myyntijohtaja Jukka Hurri, +358 9 804 78 228 Jakelu: Keskeiset tiedotusvälineet Helsingin pörssi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/23/20001023BIT00830/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/23/20001023BIT00830/bit0002.pdf