Tecnomenille 48 miljoonan markan viestintäjärjestelmätilaus malesiasta

Report this content

TECNOMENILLE 48 MILJOONAN MARKAN VIESTINTÄJÄRJESTELMÄTILAUS MALESIASTA Tecnomen Oyj on saanut 48 miljoonan markan viestintäjärjestelmä-tilauksen Malesian suurimmalta matkapuhelinoperaattorilta, Celcomilta, joka toimii myös Internet-operaattorina. Tecnomen laajentaa operaattorin puhepostijärjestelmää fax- ja sähköposti-palveluilla. Tilaus toimitetaan kuluvan ja ensi vuoden aikana. Yhtiö laajentaa uusien palveluiden ohella operaattorin viestintäjärjestelmän kapasiteettia. Toimituksilla Celcom vastaa matkapuhelin- ja internet-palveluidensa käyttäjien tarpeiden ja määrän voimakkaaseen kasvuun. "Saatu tilaus osaltaan sinetöi asettamiemme taloudellisten tavoitteiden toteutumisen kuluvana vuonna ja luo hyvän perustan lähdettäessä vuodelle 2001", Tecnomen Oyj:n toimitusjohtaja Vesa Helkkula toteaa. Tecnomen suunnittelee ja valmistaa tietoliikennejärjestelmiä teleoperaattoreille ja palveluntarjoajille kaikkialla maailmassa. Sen tuotteita ovat viestintäjärjestelmät ja langattomat Internet-ratkaisut sekä ennakkomaksu- ja henkilöhakujärjestelmät. Tecnomenillä on 12 toimipistettä ympäri maailmaa ja sen suunnittelemia järjestelmiä on toimitettu yli 50 asiakkaalle. Yhtiö perustettiin vuonna 1978 ja sen palveluksessa työskentelee yli 500 henkilöä. Tecnomen on listattu Helsingin Pörssissä ja se on osa Kyro-teknologiakonsernia. TECNOMEN OYJ Vesa Helkkula Toimitusjohtaja Lisätiedot: Vesa Helkkula, 09-804 78 799 Jakelu: Keskeiset tiedotusvälineet Helsingin pörssi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/12/07/20001207BIT00180/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/12/07/20001207BIT00180/bit0002.pdf