Briclinks Africa Plc 'BTEL' on valinnut Tecnotreen Switch MVNO alustan, DiWan, ja Moments B2B2X

Lehdistötiedote 20.9.2023

Tecnotree, globaalisti toimiva suomalainen digitaalisten transformaatioratkaisujen toimittaja viestintäpalvelujen tarjoajille (CSP) ja digitaalisten palvelujen tarjoajille (DSP), on ylpeä voidessaan ilmoittaa allekirjoittaneensa uuden sopimuksen Nigerian Briclinks Africa Plc "BTEL" -yhtiön kanssa. Sopimuksen puitteissa Tecnotree tarjoaa Tecnotree Switchin, DiWan ja Moments B2B2X-markkinapaikan, jonka avulla Briclinks Africa pystyy vastaamaan nykyisiin ja tuleviin markkinavaatimuksiin rakentamattomien alueiden virtuaalisena matkaviestinverkko-operaattorina (greenfield MVNO) Nigeriassa.

Tecnotree Switch for MVNOs Suite sisältää täyden valikoiman liiketoimintaprosesseja, jotka tukevat asiakkaan elinkaaren ja tulovirtojen hallintaa. Tecnotree Switch on ketterä ja pilvipohjainen, Open Digital Architecture (ODA) -yhteensopiva ja TM Forumin avoimille sovellusrajapinnoille sertifioima ratkaisu, joka mahdollistaa saumattomat integraatiot ja yhteentoimivuuden. Tecnotree Switch tarjoaa paremman asiakaskokemuksen sekä kehittyneitä monetisaatiomahdollisuuksia. Se vastaa sekä vähittäis- että yritysasiakkaiden kasvavaan uusien ja futurististen palvelujen tarpeeseen. Tecnotree Switch BSS:n avulla asiakkaat voivat erottautua markkinasta ja tarjota työkaluja ja avoimen lähdekoodin teknologioita, joiden avulla he voivat saada maksimaalisia skaala-, suorituskyky- ja joustavuushyötyjä sekä säästää operatiivisissa kuluissa ja investointikuluissa.

Tecnotreen DiWa Intelligent Fintech Platform on älykäs digilompakko, joka tarjoaa täyden valikoiman fintech- ja pankkitoimintaan perustuvia ominaisuuksia kuluttajille ja yrityksille. Alustan avulla operaattorit voivat tarjota erilaisia palveluja, kuten P2P-, B2B- ja B2B2X-maksuja, agentti- ja kauppiasverkoston hallintaa, rahalähetyksiä, B2C- ja B2B-mikroluottojen keräyksiä, virtuaalikortteja, palkanmaksua, säästöjä ja talletuksia jne.

Tecnotree Moments tarjoaa B2B2X-supersovelluksen eli markkinapaikan, jolla laajennetaan tiettyjä palveluja sovellusrajapintojen kautta yrityksille ja loppukäyttäjille vähäisen koodin/koodittomalla alustalla B2B2X-monetisaation tehostamiseksi. Tämä mahdollistaa sosiaalisen kaupankäynnin useissa vertikaalisissa kokemuksissa terveydenhuollossa, urheilussa ja pelaamisessa sekä mediassa ja viihteessä. Alusta tarjoaa erilaisia elämäntyylipaketteja, jotka perustuvat mikropalveluihin ja auttavat televiestintäpalvelujen tarjoajia kasvattamaan liiketoimintaansa ja tuottamaan molemminpuolisia tulohyötyjä kaksipuolisesta markkinapaikasta.

Toimitus sisältää seuraavanlaisia tuotteita: asiakashallinta, tuoteluettelo, tilausten hallinta, palvelujen tarjoaminen, varastonhallinta, työnkulun hallinta, reaaliaikainen veloitus, sähköinen tositteiden jakelu, jälleenmyyjien jakelu, asiakkaiden omahoito, väliohjelmistot, käytäntöjen hallinta, VAS-hallinta sekä DiWa Intelligent Fintech -alusta ja Moments B2B2X-alusta. Täyden digitaalisen tarjooman käyttöönotto sisältää ratkaisun keskeisiä erottavia tekijöitä. Näitä ovat 360 asteen näkymä, joka tarjoaa konsolidoidun asiakasnäkymän, itsehoito-ominaisuudet ja digitaalisen käyttöönottokokemuksen, kuten reaaliaikaisen latauksen älykkäässä verkossa, avoimen lähdekoodin teknologiat ja konfiguroitavissa olevat käyttökustannuksia vähentävät prosessit, sekä digitaalisten palveluiden nopea lanseeraus, joka lyhentää markkinoille tuloaikaa.

Briclinks Africa Plc:n, "BTEL", toimitusjohta Mohammed Buhari: "Olemme iloisia voidessamme tehdä yhteistyötä Tecnotreen kanssa tällä muutosmatkalla. Tecnotreen MVNO Suite, DiWa Intelligent Fintech -alusta ja Moments B2B2X antavat meille mahdollisuuden tehostaa toimintaamme ja vastata markkinoiden jatkuvasti kehittyviin vaatimuksiin. Se antaa meille tarvittavat välineet, joiden avulla voimme saavuttaa suurimman mahdollisen hyödyn mittakaavan, suorituskyvyn ja kustannustehokkuuden osalta. Olemme vakuuttuneita siitä, että Tecnotree MVNO Suiten ominaisuudet, kuten digitaalinen asiakkuuden aktivointi, älykäs 360 asteen asiakasnäkymä, reaaliaikaiset asiakastiedot ja -suositukset sekä yhdistetty luettelo pakettitarjouksia varten, auttavat Briclinks Africaa paitsi tarjoamaan erinomaisen asiakaskokemuksen myös täydentämään asiakkaillemme suunnattua 5G-tarjoomaa. Tecnotree DiWa Intelligent Fintech -alusta auttaa Briclinks Africaa ottamaan suuren askeleen eteenpäin maksujen ja rahoituspalvelujen suhteen Nigeriassa. Nykypäivänä viestintä- ja telepalvelujen tarjoajat pyrkivät kehittämään uusia tapoja luoda liikevaihtoa B2C-, B2B- ja B2B2X-segmentissä tarjoamalla yhdistettyjä digitaalisia ja televiestintäpalveluja, jotka ovat osa tämän päivän elämäntyylin vaatimuksia. Tecnotree Moments -tarjooma on täydellinen Briclinks Africalle erilaisten tulovirtojen mahdollistamista varten."

Tecnotree toimitusjohtaja Padma Ravichander: "Olemme innoissamme yhteistyöstä Briclinks African kanssa ja olemme ylpeitä siitä, että saamme olla ratkaisevassa roolissa, kun he siirtyvät kohti digitalisaatiota ja kehittyneisiin palveluihin. Tämä kumppanuus on tärkeä askel eteenpäin lupauksessamme tarjota ylivoimaisia digitaalisia transformaatioratkaisuja, joiden avulla asiakkaamme voivat saada maksimaalisen hyödyn uusien liiketoimintamallien, operatiivisen tehokkuuden, mukaansatempaavan käyttäjäkokemuksen ja asiakastietokeskeisen arkkitehtuurin myötä tapahtuvasta asteittaisesta muutoksesta. Tämä yhteistyö on osoitus siitä, että BSS Switchin, DiWan ja Moments-alustan toisiinsa liittyvät palvelukokonaisuudet tarjoavat erottautumistekijän markkinalla ja futuristisia ratkaisuja, jotka täyttävät teleoperaattoreiden kasvavat tarpeet. Kumppanuus ei ainoastaan paranna rahoituspalvelujen saatavuutta, vaan se luo myös lisää työllistymismahdollisuuksia ja vauhdittaa talouskasvua alueella, mikä vastaa visiotamme digitaalisesti verkottuneiden yhteisöjen voimaannuttamisesta. "

Contact Tecnotree at marketing@tecnotree.com to know more.