Käräjäoikeus hylkäsi Viking Acquisitions Corp.:in hakemuksen saneerausohjelman mukaisesta lisäsuorituksesta

8.3.2019 klo 20:10 (EET)

Länsi-Uudenmaan Käräjäoikeus on antanut päätöksen, jolla se hylkäsi Viking Acquisitions Corp.:in (”Viking”) hakemuksen saneerausohjelman mukaisesta lisäsuorituksesta. Vikingin hakemuksen mukaan lisäjako-osuutena olisi tullut maksaa velkojille yhteensä 1,95 miljoonaa euroa, josta osa olisi tullut maksaa Vikingille.

Päätös ei ole vielä lainvoimainen.

Lisätietoja:
Kirsti Parvi, talousjohtaja, puh. 050-517 4569

NASDAQ Helsinki Oy

TECNOTREE LYHYESTI:

Tecnotree Oyj (NASDAQ HELSINKI: TEM1V) on maailmanlaajuinen telealan IT-ratkaisujen toimittaja tuotteiden, asiakkaiden ja tulojen hallintaan. Tecnotree auttaa asiakkaita rahoittamaan ja muuttamaan liiketoimintaansa digitaalisten palvelujen markkinapaikkana. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotree antaa ihmisille mahdollisuuden itsepalveluun, harjoittaa ja hallita omaa digitaalista elämäänsä.

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin. Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.