• Tecnotree/

Korjaus: Tecnotree Oyj:n vuosikertomus ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2020 on julkaistu

TECNOTREE OYJ PÖRSSITIEDOTE 21.4.2021 klo 17.00

Korjaus Tecnotree Oyj:n 23.3.2021 klo 17.00 julkaisemaan pörssitiedotteeseen. Tiedotteen liitteenä olleesta suomenkilisestä vuosikertomuksesta sivut 58-59, 74-75 ja 96-101 eivät olleet täysin luettavissa.

Tämän tiedotteen liitteenä on näiltä osin korjattu versio vuosikertomuksesta.

Priyesh Ranjan, talousjohtaja, puh. +971 50 955 1188

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin. Tecnotreen ratkaisuista hyötyy yli 800 miljoonaa tilaajaa maailmassa. Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V. Tutustu lisää www.tecnotree.com