Korjaus Viking Acquisitions Corp.:n päivitetyn tarjouksen suomenkieliseen käännökseen

23.9.2018 klo 16.15

Tecnotreen 19.9.2018 julkaisemassa Viking Acquisitions Corp:n tarjouskirjeen suomenkielisessä versiossa oli käännösvirhe. Virheellinen lause kuului: ” Viking on valmis myymään noin 24 prosenttia omistamistaan Tecnotreen osakkeista”. Alkuperäisen lauseen oikea käännös on: ”Viking on valmis myymään omistamansa noin 24 prosentin osuuden Tecnotreestä.”.

Tarjouksen englanninkielinen versio on oikein. Liitteenä korjattu suomenkielinen versio kokonaisuudessaan.

Lisätietoja:
Kirsti Parvi, talousjohtaja, tel +358 50 517 4569

Tecnotree

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin.

Tecnotreen osake on kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:ssä (TEM1V). Lisätietoja: www.tecnotree.com.