Korjaus Viking Acquisitions Corp.:n päivitetyn tarjouksen suomenkieliseen käännökseen

23.9.2018 klo 16.15

Tecnotreen 19.9.2018 julkaisemassa Viking Acquisitions Corp:n tarjouskirjeen suomenkielisessä versiossa oli käännösvirhe. Virheellinen lause kuului: ” Viking on valmis myymään noin 24 prosenttia omistamistaan Tecnotreen osakkeista”. Alkuperäisen lauseen oikea käännös on: ”Viking on valmis myymään omistamansa noin 24 prosentin osuuden Tecnotreestä.”.

Tarjouksen englanninkielinen versio on oikein. Liitteenä korjattu suomenkielinen versio kokonaisuudessaan.

Lisätietoja:
Kirsti Parvi, talousjohtaja, tel +358 50 517 4569

Tecnotree

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin.

Tecnotreen osake on kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:ssä (TEM1V). Lisätietoja: www.tecnotree.com.

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin. Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.