Matti Jaakola eroaa Tecnotreen hallituksesta

3.9.2018 klo 23:20

Matti Jaakola eroaa Tecnotreen hallituksesta

Tecnotree Oyj:n hallituksen jäsen Matti Jaakola on ilmoittanut eroavansa yhtiön hallituksesta. Ero astuu voimaan välittömästi. Tämän jälkeen hallituksessa on kolme jäsentä.

Harri Koponen, hallituksen puheenjohtaja, puhelin 040 1922 464

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin.

Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.