Muistutus: Tecnotree isännöi H1 tulosjulkistuksen jälkeisen virtuaalisen sijoittajatapaamisen 6.9.2024 kello 11:00

Tecnotree sijoittajauutinen 3.9.2024

Tecnotree Oyj isännöi virtuaalisen sijoittajatapaamisen 6.9.2024 klo 11.00 (EEST). Tapahtumassa käsitellään H1:n tuloksia, ohjeita ja ennusteita, yritysostoja ja investointisuunnitelmia, sekä tulevaisuudennäkymiä. Esittäjinä ovat Neil Macleod, hallituksen puheenjohtaja, Padma Ravichander, CEO, Indiresh Vivekananda, CFO, ja Harri Koponen, hallituksen entinen puheenjohtaja ja nykyinen strateginen neuvonantaja.

Tilaisuus, mukaan lukien Q&A-istunto, toteutetaan sekä englanniksi että suomeksi, ja osallistujat voivat esittää kysymyksiä kummalla tahansa kielellä.

Zoom-linkki tapahtumaan: https://us06web.zoom.us/j/89620842229.

Tapahtuman tallenne ja esitysmateriaalit ovat myöhemmin saatavilla yhtiön myös verkkosivuilla: www.investors.tecnotree.com

Indiresh Vivekananda, talousjohtaja, puh. +971 56 410 8357

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin.

Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.