Muutos Tecnotree Oyj:n omien osakkeiden omistuksessa

Tecnotree Oyj Pörssitiedote 17.3.2022 klo 14.00

Tecnotree Oyj:n hallitus on 24.2.2022 päättänyt suunnatusta maksuttomasta osakeannista Tecnotree Oyj:n avainhenkilöiden kannustin- ja sitouttamisohjelmien RSUP 2020-2022 ja RSUP 2021-2023 toteuttamiseksi.

Osakeannissa on 17.3.2022 luovutettu 3 020 835 Tecnotree Oyj:n osaketta vastikkeetta järjestelmiin kuuluville avainhenkilöille.

Osakkeiden luovuttaminen suunnatulla maksuttomalla osakeannilla perustuu Tecnotree Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen 15.5.2019 hallitukselle antamaan valtuutukseen.

Luovutusten jälkeen Tecnotree Oyj:llä on hallussaan 12 912 749 omaa osaketta.

Priyesh Ranjan, talousjohtaja, puh. +971 50 955 1188

Tecnotree on kokonaisvaltaisten, digitaalisten liiketoiminnan hallintaratkaisujen (full stack) toimittaja operaattorikentässä. Tecnotreellä on yli 40 vuoden kokemus, sekä todistettu kyky toimittaa ratkaisuja, jotka mahdollistavat asiakkaiden toiminnan digitalisoinnin. Avoimeen lähdekoodiin perustuvat tuotteet ja ratkaisut kattavat koko liiketoimintaprosessin (tilauksesta rahaksi), ja tilausten hallintapalvelut, niin teleoperaattoreille, kuin myös muille peruspalvelujen tarjoajille. Tecnotreen tuotteista ja sovellusalustoista hyötyy yli 800 miljoonaa tilaajaa maailmanlaajuisesti.
Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V. Tutustu lisää www.tecnotree.com