Muutos Tecnotree Oyj:n omien osakkeiden omistuksessa

Tecnotree Oyj Pörssitiedote 29.2.2024 klo 13.00

Tecnotree Oyj:n hallitus on 27.2.2024 päättänyt suunnatusta maksuttomasta osakeannista Tecnotree Oyj:n avainhenkilöiden kannustin- ja sitouttamisohjelman RSUP 2021-2024 toteuttamiseksi.

Osakeannissa on 29.2.2024 luovutettu 1 336 074 Tecnotree Oyj:n osaketta vastikkeetta järjestelmiin kuuluville avainhenkilöille.

Osakkeiden luovuttaminen suunnatulla maksuttomalla osakeannilla perustuu Tecnotree Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen 15.5.2019 hallitukselle antamaan valtuutukseen.

Luovutusten jälkeen Tecnotree Oyj:llä on hallussaan 798 830 omaa osaketta.

Indiresh Vivekananda, talousjohtaja, puh. +971 56 410 8357

Tecnotree on 5G-valmis digitaalinen Business Support System (BSS) -toimija, jolla on tekoäly- ja koneoppimisosaamista sekä laajennettava monipilvipalvelu. Tecnotreellä on eniten TM Forumin Open API Conformance -sertifikaatteja 59 avoimella API-toteutuksellaan. Tämä on seurausta pyrkimyksestämme tuottaa huippuosaamista ja tarjota johdonmukaisesti eriytettyjä kokemuksia ja palveluja viestintä- ja digipalveluntarjoajille. Ketterä ja avoimen lähdekoodin Digital BSS -ratkaisumme sisältää kaikki liiketoimintaprosessit ja tilausten hallinnan televiestintäoperaattoreille ja muille digipalvelutoimialoille, mikä luo myös muita mahdollisuuksia yhteydenpidon lisäksi. Tecnotree tarjoaa myös fintech-ratkaisuja ja monielämyksellisen digitaalisen B2B2X-markkinapaikan tilaajakannalleen Tecnotree Moments -alustan kautta. Alustalla voidaan tukea digitaalisesti verkottuneita yhteisöjä peli-, terveys-, koulutus-, OTT- ja muissa vertikaalisissa ekosysteemeissä. Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V.

Lisätietoja saat verkkosivuiltamme www.tecnotree.com tai sosiaalisen median kanaviltamme – LinkedIn I Facebook I Twitter