Sisäpiiritieto: Tecnotree Oyj ilmoittaa viivyttävänsä pakollisesti vaihdettavien debentuurivaihtovelkakirjojen ehtojen julkaisemista

Tecnotree Oyj sisäpiiritieto 3.5.2023 klo 18:40

Tecnotree OYJ ("Tecnotree" tai "Yhtiö") tiedotti 18.4.2023 aikovansa julkaista debentuurivaihtovelkakirjojen liikkeeseenlaskua koskevat lopulliset ehdot ("Kauppa"), mukaan lukien merkintäaika ja ohjeet velkakirjojen liikkeellelaskuun osallistumisesta, viimeistään 3.5.2023.

Tecnotree on päättänyt viivyttää Kaupan lopullisten ehtojen julkistamista johtuen Yhtiön 2.5.2023 tiedottamasta pyynnöstä ylimääräisen yhtiökokouksen järjestämiseksi.

Indiresh Vivekananda, talousjohtaja, puh. +971 56 410 8357

Tecnotree on 5G-valmis digitaalinen BSS-toimittaja (Business Support System), jolla on tekoäly- ja koneoppimisosaamista sekä laajennettava monipilvipalvelu. Yhtiöllä on yli 40 vuoden vankka kokemus alalta, ja se on ensimmäisten yritysten joukossa, jotka ovat saaneet TM Forumin myöntämän Platinum Badge -tunnustuksen avoimille API-standardeille. Sen ketterä ja avoimen lähdekoodin Digital BSS -ratkaisu sisältää kaikki liiketoimintaprosessit ja tilausten hallinnan televiestintäoperaattoreille ja muille digipalvelujen tarjoajille, mikä luo muita mahdollisuuksia yhteydenpidon lisäksi. Tecnotree tarjoaa myös Fintech-ratkaisun ja monielämyksellisen digitaalisen B2B2X-markkinapaikan tilaajakannalleen Tecnotree Moments -alustan kautta. Alustalla voidaan tukea digitaalisesti verkottuneita yhteisöjä peli-, terveys-, koulutus-, OTT- ja muissa vertikaalisissa ekosysteemeissä
Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V. Tutustu lisää www.tecnotree.com