Täydennetyn saneerausohjelmaehdotuksen vahvistus

15.11.2016 klo 14.15

Espoon käräjäoikeus on tänään päätöksellään 16/17388 vahvistanut selvittäjä Jari Salmisen 30.9.2016 Espoon käräjäoikeudelle toimittaman täydennetyn saneerausohjelmaehdotuksen Tecnotree Oyj:n saneerausmenettelyssä. Päätöksen myötä Tecnotree Oyj:n saneerausmenettely lakkaa.

Käräjäoikeus on määrännyt asianajaja Jari Salmisen valvomaan saneerausohjelman toteutumista.

Padma Ravichander, toimitusjohtaja

padma.ravichander@tecnotree.com
puhelin +97 15 6414 1420

Kirsti Parvi, talousjohtaja

kirsti.parvi@tecnotree.com
puhelin 050 517 4569

NASDAQ Helsinki Oy

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on noin 900 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti noin 90 operaattoria noin 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V.
Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com