Tecnotree allekirjoitti yli 14 miljoonan euron arvoisen huolto- ja tukisopimuksen johtavan operaattoriryhmän kanssa

26.4.2017 klo 13.00

Tecnotree ilmoitti tänään, että se on allekirjoittanut merkittävän sopimuksen olemassa olevan asiakkaan kanssa. Asiakas on johtava operaattoriryhmä, jolla on tytäryhtiöitä yli 20 maassa. Sopimus, arvoltaan yli 14 miljoonaa euroa, sisältää huollon, tuen, uusien ohjelmistojen julkaisun sekä monitoroinnin keskitetystä neuvonnasta käsin.

”Tämä sopimus on kyseisen tärkeän asiakkaan ja Tecnotreen välisen pitkäkestoisen liikesuhteen luonnollinen jatke”, sanoi Tecnotreen toimitusjohtaja Padma Ravichander. ”Työskentelemme lujasti, jotta toimitustemme sekä tukemme laatu olisi mahdollisimman korkea. Olemmekin erittäin ilahtuneita siitä, että voimme merkittävästi tukea asiakkaamme menestystä niillä markkinoilla joilla he operoivat, ja tämä vahvistaa asiakkaan pitkäaikaista sitoutumista yhteistyöhön Tecnotreen kanssa.”

Sopimus on osa jatkuvaa yhteistyötä Tecnotreen ja kyseisen asiakkaan välillä, ja se toimeenpannaan vuoden 2017 aikana. Sopimukseen kuuluu ylläpito, palvelut sekä tuki, se koskee Tecnotree Business Support Systems –tuotevalikoimaa ja se koskee useaa tämän asiakkaan tytäryhtiötä.

Lisätietoja sijoittajille ja medialle:
Björn Wigforss
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
puh. +358407649439

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin.

Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa
www.tecnotree.com.