Tecnotree Corporation - Johdon liiketoimet - Ketkar

Viitenumero: 743700MRPVYI7ASHCX38_20200709152242_2
____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2020-07-08
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI0009010227
Liiketoimen luonne: LUOVUTUS

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 4 658 Yksikköhinta: 0,236 EUR
(2): Volyymi: 258 Yksikköhinta: 0,236 EUR
(3): Volyymi: 950 Yksikköhinta: 0,237 EUR
(4): Volyymi: 1 134 Yksikköhinta: 0,239 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(4): Volyymi: 7 000 Keskihinta: 0,23662 EUR

Priyesh Ranjan, talousjohtaja, puh. +971 50 955 1188

TECNOTREE LYHYESTI

Tecnotree on maailmanlaajuinen tuotteiden, asiakkaiden ja tulojen hallintaan tarkoitettujen IT-ratkaisujen toimittaja televiestintäalan tarpeisiin. Tecnotree auttaa viestintäpalvelujen toimittajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinoita. Tecnotree antaa palveluntarjoajille mahdollisuuden ansaita rahaa palvelupaketeista, tarjota yksilöllisiä käyttäjäkokemuksia ja tuottaa lisäarvoa asiakkuuden koko elinkaaren ajan. Tecnotreen noin 600 televiestinnän asiantuntijaa palvelee noin 90:tä palveluntarjoajaa noin 70 maassa. Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V.