Tecnotree käynnistää kustannustensäästöohjelman

9.8.2016 klo 08.30

Tecnotree on päättänyt käynnistää koko konsernia koskevan kustannusten säästämistä koskevan ohjelman, joka toteutetaan kolmannen vuosineljänneksen loppuun mennessä. Tähän liittyen Tecnotreen tavoitteena on vähentää henkilöstökuluja vuositasolla 5,0 miljoonaa euroa, mikä vastaa 100 henkilötyövuotta. Osa säästöstä toteutuu vuonna 2016, jolloin arvioidaan syntyvän noin 1,9 miljoonan euron suuruiset kertaluonteiset kulut. Säästöt toteutuvat täysimääräisinä vuonna 2017.

Padma Ravichander, toimitusjohtaja
puhelin +91 97 4151 3429

NASDAQ Helsinki

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on noin 900 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti noin 90 operaattoria noin 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa