Tecnotree on allekirjoittanut 15 miljoonan dollarin toimitussopimuksen Digital BSS Suite 5 -tuotteesta

29.4.2019 klo 9:00 EEST

Tecnotree on allekirjoittanut sopimuksen yhden Lähi-Idän suurimpiin kuuluvan teleoperaattorin kanssa. Sopimuksen arvo on 15,8 miljoonaa dollaria kahden vuoden aikana. Sopimuksen mukaan Tecnotree toimittaa asiakkaalle Digital BSS Suite 5 -tuotteitaan, jotka nopeuttavat operaattorin liiketoiminnan kasvua ja lisäävät heidän tietojärjestelmiensä ketteryyttä ja toiminnallista tehokkuutta.

Tecnotreellä on pitkäaikainen yhteistyö asiakkaan kanssa. Aikaisemmin Tecnotree auttoi heitä siirtymään avoimen koodin teknologiaa hyödyntäviin, maailman johtaviin CRM- ja tuotekatalogijärjestelmiin. Uudessa kumppanuussopimuksessa yhtiöt sitoutuivat jatkossakin edistämään liiketoiminnan kasvua nopeuttamalla avoimeen koodiin perustuvien, pilvipohjaisten digitaalisen liiketoiminnan tukijärjestelmien käyttöönottoa.

Kaksivuotiseen strategiseen projektiin sisältyy nykyisten Tecnotree-järjestelmien päivittäminen seuraavilla Digital BSS Suite 5 -tuotteilla: digitaalinen asiakkuuden elinkaaren hallinta (Digital Customer Lifecycle Manager), digitaalinen katalogihallinta (Digital Catalog Manager), digitaalinen laskutusjärjestelmä (Digital Convergent Billing System), digitaalinen tilausten hallinta (Digital Order manager), digitaalinen API-hallinta (Digital API Manager) ja digitaalinen tukkulaskutus (Digital Wholesale Billing). Sopimus kattaa lisenssimaksut ja tuotetoimituksiin liittyvät palvelut operaattorille.

Tecnotreen toimitusjohtaja Padma Ravichander: “Olemme iloisia voidessamme jatkaa pitkäaikaista kumppanuuttamme johtavan operaattorin kanssa ja auttaa heitä nopeuttamaan kasvuaan Digital BSS Suite 5 -tuotteemme avulla. Sopimus on jälleen uusi osoitus vahvuudestamme ja kyvystämme tukea suuria operaattoreita heidän digitaalisella muutosmatkallaan viimeistä tekniikkaa olevan digitaalisen tuotepakettimme avulla, joka valittiin tarjouskilpailussa useiden toimittajien tuotteiden joukosta.”

Padma Ravichander, toimitusjohtaja
Puh. +97 15 641 414 20

NASDAQ Helsinki Oy

TECNOTREE LYHYESTI:

Tecnotree Oyj (NASDAQ HELSINKI: TEM1V) on maailmanlaajuinen telealan IT-ratkaisujen toimittaja tuotteiden, asiakkaiden ja tulojen hallintaan. Tecnotree auttaa asiakkaita rahoittamaan ja muuttamaan liiketoimintaansa digitaalisten palvelujen markkinapaikkana. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotree antaa ihmisille mahdollisuuden itsepalveluun, harjoittaa ja hallita omaa digitaalista elämäänsä.