Tecnotree Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10. pykälän mukainen ilmoitus omistusosuuden muutoksesta (Padma Ravichander)

Tecnotree Oyj Pörssitiedote 11.5.2023 klo 20.00

Tecnotree Oyj on 11.05.2023 vastaanottanut Arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Padma Ravichanderin omistus- ja ääniosuus Tecnotree Oyj:ssä on 11.05.2023 tehtyjen osakekauppojen seurauksena ylittänyt 10 prosentin liputusrajan.

Padma Ravichanderin omistusosuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Yhteenlaskettu %-osuus Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan
saavuttamisen tai
rikkoutumisen jälkeen
10.18% 0 10.18% 318 918 606
Edellisessä liputus-ilmoituksessa ilmoitettu osuus 8.61% N/A 8.61% N/A

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten %-osuus
Osakesarja/osakelaji
ISIN-koodi
Suora (AML 9:5) Välillinen (AML  9:6 ja 9:7) Suora (AML 9:5) Välillinen (AML 9:6 ja  9:7)