Tecnotree Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen liputusilmoitus

17.1.2019 klo 17:10 (EET)

TECNOTREE OYJ: ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9 LUVUN 10 PYKÄLÄN MUKAINEN LIPUTUSILMOITUS (Fitzroy Investments Ltd, 17.1.2019)

Tecnotree Oyj on vastaanottanut 17.1.2019 Arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Fitzroy Investments Ltd:n omistus- ja ääniosuus on ylittänyt liputusrajan.

Liputusvelvollinen: Fitzroy Investments Ltd. (Company Number 11477715)
Ajankohta, jolloin omistus muuttui: 1.10.2018
Osuus liputusrajan saavuttamisen jälkeen: 52 555 040 osaketta eli 29,99 % osakkeista ja äänistä

Tecnotree Oyj:llä on yhteensä 175 183 468 osaketta ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

Lisätietoja:
Kirsti Parvi, talousjohtaja, puh. 050-517 4569

Yhtiön kotisivut www.tecnotree.com

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on noin 600 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti noin 90 operaattoria noin 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com