Tecnotree Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen liputusilmoitus

8.3.2019 klo 18:00 (EET)

TECNOTREE OYJ: ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9 LUVUN 10 PYKÄLÄN MUKAINEN LIPUTUSILMOITUS (Oy Hammarén & Co Ab 8.3.2019)

Tecnotree Oyj on vastaanottanut 8.3.2019 Arvopaperimarkkinalain 9:6:n ja 9:7:n mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Oy Hammarén & Co Ab:n omistus- ja ääniosuus on ylittänyt liputusrajan.

Liputusvelvollinen: Oy Hammarén & Co Ab
Ajankohta, jolloin omistus muuttui: 8.3.2019
Osuus liputusrajan saavuttamisen jälkeen: 8 803 480 osaketta eli 3,89 % osakkeista ja äänistä

Tecnotree Oyj:llä on yhteensä 226 183 468 osaketta ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

Lisätietoja:
Kirsti Parvi, talousjohtaja, puh. 050-517 4569

TECNOTREE LYHYESTI:

Tecnotree Oyj (NASDAQ HELSINKI: TEM1V) on maailmanlaajuinen telealan IT-ratkaisujen toimittaja tuotteiden, asiakkaiden ja tulojen hallintaan. Tecnotree auttaa asiakkaita rahoittamaan ja muuttamaan liiketoimintaansa digitaalisten palvelujen markkinapaikkana. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotree antaa ihmisille mahdollisuuden itsepalveluun, harjoittaa ja hallita omaa digitaalista elämäänsä.