Tecnotree Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen liputusilmoitus

12.3.2019 klo 12.15 (EET)

TECNOTREE OYJ: ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9 LUVUN 10 PYKÄLÄN MUKAINEN LIPUTUSILMOITUS (Fitzroy Investments Ltd, 12.3.2019)

Tecnotree Oyj on vastaanottanut 12.3.2019 Arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Fitzroy Investments Ltd:n omistus- ja ääniosuus on ylittänyt liputusrajan.

Liputusvelvollinen: Fitzroy Investments Ltd (Company Number 11477715)
Ajankohta, jolloin omistus muuttui: 8.3.2019
Osuus liputusrajan saavuttamisen jälkeen: 52 555 040 osaketta eli 23,23 % osakkeista ja äänistä

Tecnotree Oyj:llä on yhteensä 226 183 468 osaketta ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

Lisätietoja:
Kirsti Parvi, talousjohtaja, puh. 050-517 4569

NASDAQ Helsinki Oy

About Tecnotree

Tecnotree Corporation (NASDAQ HELSINKI: TEM1V) is a global provider of telecom IT solutions for the management of products, customers and revenue. Tecnotree helps customers to monetise and transform their business towards a marketplace of digital services. Together with its customers, Tecnotree empowers people to self-serve, engage and take control of their own digital life.

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin. Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.