Tecnotree Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen liputusilmoitus

12.3.2019 klo 12.15 (EET)

TECNOTREE OYJ: ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9 LUVUN 10 PYKÄLÄN MUKAINEN LIPUTUSILMOITUS (Fitzroy Investments Ltd, 12.3.2019)

Tecnotree Oyj on vastaanottanut 12.3.2019 Arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Fitzroy Investments Ltd:n omistus- ja ääniosuus on ylittänyt liputusrajan.

Liputusvelvollinen: Fitzroy Investments Ltd (Company Number 11477715)
Ajankohta, jolloin omistus muuttui: 8.3.2019
Osuus liputusrajan saavuttamisen jälkeen: 52 555 040 osaketta eli 23,23 % osakkeista ja äänistä

Tecnotree Oyj:llä on yhteensä 226 183 468 osaketta ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

Lisätietoja:
Kirsti Parvi, talousjohtaja, puh. 050-517 4569

NASDAQ Helsinki Oy

About Tecnotree

Tecnotree Corporation (NASDAQ HELSINKI: TEM1V) is a global provider of telecom IT solutions for the management of products, customers and revenue. Tecnotree helps customers to monetise and transform their business towards a marketplace of digital services. Together with its customers, Tecnotree empowers people to self-serve, engage and take control of their own digital life.