Tecnotree Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen liputusilmoitus

25.4.2019 klo 18:45 (EEST)

Tecnotree Oyj on vastaanottanut 25.4.2019 Arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Fitzroy Investments Ltd:n omistus- ja ääniosuus on ylittänyt liputusrajan.

Liputusvelvollinen: Fitzroy Investments Ltd (Company Number 11477715)
Ajankohta, jolloin omistus muuttui: 10.4.2019
Osuus liputusrajan saavuttamisen jälkeen: 74.000.000 osaketta eli 29,88 % osakkeista ja äänistä

Tecnotree Oyj:llä on yhteensä 247 628 428 osaketta ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

Lisätietoja:
Kirsti Parvi, talousjohtaja, puh. 050-517 4569

Yhtiön kotisivut www.tecnotree.com

TECNOTREE LYHYESTI:

Tecnotree Oyj (NASDAQ HELSINKI: TEM1V) on maailmanlaajuinen telealan IT-ratkaisujen toimittaja tuotteiden, asiakkaiden ja tulojen hallintaan. Tecnotree auttaa asiakkaita rahoittamaan ja muuttamaan liiketoimintaansa digitaalisten palvelujen markkinapaikkana. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotree antaa ihmisille mahdollisuuden itsepalveluun, harjoittaa ja hallita omaa digitaalista elämäänsä.

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin. Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.