Tecnotree Oyj:n hallituksen järjestäytyminen

Tecnotree Oyj Pörssitiedote 19.4.2023 klo 17.00

Tecnotree Oyj:n tänään varsinaisessa yhtiökokouksessa valittu hallitus on pitänyt järjestäytymiskokouksensa. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Neil Macleod ja varapuheenjohtajaksi Jyoti Desai.

Hallitus päätti perustaa tarkastusvaliokunnan, palkitsemisvaliokunnan, nimitysvaliokunnan, strategiavaliokunnan ja sijoitusvaliokunnan, joihin valittiin jäsenet seuraavasti:

• Tarkastusvaliokunnan jäsenet: Johan Hammaren (puheenjohtaja), Neil Macleod, Jyoti Desai
  • Palkitsemisvaliokunnan jäsenet: Jyoti Desai (puheenjohtaja),  Neil Macleod, Anders Fornander
  • Nimitysvaliokunnan jäsenet: Jyoti Desai (puheenjohtaja), Neil Macleod, Johan Hammaren, Conrad Neil Phoenix
  • Strategiavaliokunnan jäsenet: Markku Wilenius (puheenjohtaja), Anders Fornander, Jyoti Desai
  • Sijoitusvaliokunnan jäsenet: Anders Fornander (puheenjohtaja), Jyoti Desai, Johan Hammaren

Hallitus on arvioinut kokouksessaan jäsentensä riippumattomuuden Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodin 2020 mukaisesti ja todennut, että kaikki jäsenet ovat riippumattomia yhtiöstä ja lukuun ottamatta Neil Macleodia ja Conrad Neil Phoenixia, hallituksen jäsenet ovat riippumattomia myös yhtiön merkittävistä osakkeenomistajista.

Indiresh Vivekananda, talousjohtaja, puh. +971 56 410 8357

Tecnotree on 5G-valmis digitaalinen BSS-toimittaja (Business Support System), jolla on tekoäly- ja koneoppimisosaamista sekä laajennettava monipilvipalvelu. Yhtiöllä on yli 40 vuoden vankka kokemus alalta, ja se on ensimmäisten yritysten joukossa, jotka ovat saaneet TM Forumin myöntämän Platinum Badge -tunnustuksen avoimille API-standardeille. Sen ketterä ja avoimen lähdekoodin Digital BSS -ratkaisu sisältää kaikki liiketoimintaprosessit ja tilausten hallinnan televiestintäoperaattoreille ja muille digipalvelujen tarjoajille, mikä luo muita mahdollisuuksia yhteydenpidon lisäksi. Tecnotree tarjoaa myös Fintech-ratkaisun ja monielämyksellisen digitaalisen B2B2X-markkinapaikan tilaajakannalleen Tecnotree Moments -alustan kautta. Alustalla voidaan tukea digitaalisesti verkottuneita yhteisöjä peli-, terveys-, koulutus-, OTT- ja muissa vertikaalisissa ekosysteemeissä
Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V. Tutustu lisää www.tecnotree.com