Tecnotree Oyj:n ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset

Tecnotree Oyj Pörssitiedote 30.7.2021 klo 10:30

Tecnotree Oyj:n (”Yhtiö”) ylimääräinen yhtiökokous pidettiin 30.7.2021 klo 10.00 Espoossa.

Ylimääräinen yhtiökokous päätti hallituksen ehdotuksen mukaisesti valtuuttaa hallituksen päättämään suunnatusta osakeannista, jonka nojalla voidaan antaa enintään 30.577.778  uutta osaketta.  Osakkeet voidaan tarjota Yhtiön osakkeenomistajien merkintäoikeudesta poiketen Joensuun Kauppa ja Kone Oy:n ja Oy Hammarén & Co Ab:n merkittäviksi 0,72 euron osakekohtaiseen merkintähintaan.

Valtuutus suunnattuun osakeantiin on voimassa 30.9.2021 asti. Valtuutus ei kumoa aikaisempia hallitukselle annettuja valtuutuksia.

Yhtiö ilmoitti pörssitiedotteella 9.7.2021 suunnittelevansa suunnatun osakeannin toteuttamista noin 22 miljoonan euron bruttotuottojen keräämiseksi.  Suunnitellun suunnatun osakeannin tarkoituksena on tukea Yhtiön velanmaksukykyä ja vahvistaa Yhtiön käyttöpääomaa.

Lisätietoja antaa Tecnotree Oyj:n toimitusjohtaja Padma Ravichander, tel. +971 56 414 1420

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin. Tecnotreen ratkaisuista hyötyy yli 800 miljoonaa tilaajaa maailmassa. Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V. Tutustu lisää www.tecnotree.com