Tecnotree Oyj siirtää vuosikertomuksen julkaisemista sekä varsinaisen yhtiökokouksen suunniteltua ajankohtaa

15.3.2019 klo 22:45 (EET)

Tecnotree siirtää 2018 vuosikertomuksen julkaisemista ja yhtiökokousta, koska Tecnotree on saanut uuden merkittävän sijoittajan ja tarvitaan lisäaikaa, jotta Luminos Sun Holding and Tecnotree saavat formaalit ostojen rekisteröinnit tehtyä ja Luminos Sun Holding Ltd voi osallistua varsinaiseen yhtiökokoukseen täysivaltaisena osakkeenomistajana.

Vuosikertomus 2018 julkaistaan viikolla 14/2019.

Muutos vaikuttaa myös 10. huhtikuuta 2019 pidettävän yhtiökokouksen aikatauluun. Yhtiökokouksen uusi päivämäärä on 15.5.2019.

Lisätietoja:
Kirsti Parvi, talousjohtaja, puh. 050-517 4569

NASDAQ Helsinki Oy

TECNOTREE LYHYESTI:

Tecnotree Oyj (NASDAQ HELSINKI: TEM1V) on maailmanlaajuinen telealan IT-ratkaisujen toimittaja tuotteiden, asiakkaiden ja tulojen hallintaan. Tecnotree auttaa asiakkaita rahoittamaan ja muuttamaan liiketoimintaansa digitaalisten palvelujen markkinapaikkana. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotree antaa ihmisille mahdollisuuden itsepalveluun, harjoittaa ja hallita omaa digitaalista elämäänsä.