Tecnotree sai 15,9 miljoonan dollarin laajennustilaukset

30.6.2011 klo 8.30

Tecnotree on saanut useita laajennustilauksia operaattoriryhmältä Latinalaisesta Amerikasta. Nämä laajennukset lisäävät aiemmin toimitettujen Tecnotree AgilityTM Prepaid Charging ja Messaging –tuotteisiin pohjautuvien ratkaisujen kapasiteettia ja toiminnallisuutta eri puolilla Keski- ja Etelä-Amerikkaa. Tilausten kokonaisarvo on 15,9 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria.

“Meille on kunnia-asia tarjota korkeatasoista asiakaspalvelua sekä kilpailukykyisiä ratkaisuja, jotka tuovat konkreettisia liiketoiminnan hyötyjä asiakkaillemme. Merkittävät laajennustilaukset ovat tärkeä osoitus kyvystämme toimia ketteränä ja omistautuneena kumppanina. Samalla kun etenemme lupaavasti uusilla integroiduilla veloitus-, laskutus- ja asiakaspalveluratkaisuillamme, on ilahduttavaa nähdä kysynnän jatkuvan vahvana myös nykyisen laitekannan laajennusten osalta,” sanoo Kaj Hagros, Tecnotree Oyj:n toimitusjohtaja.

Kaj Hagros

Kaj Hagros, toimitusjohtaja, p. 040 849 1749

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 900 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 120 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com